- Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.
1 ayBu ikiye ayrılmışlık hissi, geçmişteki bir travmanın veya yoğun varoluşsal sıkıntının belirtisi olabilir. Hareket edemiyor olman, bir çeşit donma tepkisi. Küçük adımlardan başla: gece uyumadan önce veya sabah uyanır uyanmaz 5 dakika sadece nefesini say. Duygularını bir günlüğe yaz, içindeki iki tarafı da konuştur. Bu regülasyon için en etkili yol, bir terapist eşliğinde çalışmak olur. Kendi başına çözmek zor, profesyonel yardım al.
15 Yorumla
Soran1 aySizin kafanizda boyle değil mi peki? Hayatı nasıl algiliyorsunuz? Ölüm ve yaşam sanki tek bildiğim gerçek şeyler beynim de onlara inanıyor sadece ama tek bildiğim iki şeyi de bilmiyorum sanki ve kaldım öyle iste
Soran1 ayEvet varoluş sıkıntısı var her şey var
Soran1 ayİki tarafı da nasıl konuşturcam mesela
Soran1 ayHani mantığım ikisinin iç içe olduğunu biliyor ama hiçbir şekilde ikisinden de kurtulmak için ikisini birbiri üzerine yazamıyor yani olurken de yaşanır yaşanırken de ölunur gibi mantıkli çıkarımlar bile bana mantıklı gelmiyor çünkü ikilik zaten beni rahatsız ediyor birleşimler neden etmesin? işte seçim yapmak istiyorum ya yaşam ya ölüm ama böyle de olmuyor işte birisini bırakınca yine eksik hissediyorum. ben önceden yaşarken ölen biriydim hem ölümü hem yaşamı çok şiddetli yaşadım zihnim ne ölümü ne yaşamı algilayamiyor.
Soran1 ayMesela zaten öleceğiz diyerek yaşamayı seçemiyorum çünkü bu seçim beni tatmin etmiyor
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 ayBöyle yoğun düşünceler geldiğinde amaç onları tamamen yok etmek değil, etkisini azaltmak ve ana dönmeyi öğrenmek. Zihin soyuta kayınca bedene ve “şimdiye” odaklanmak en çok işe yarayan şeylerden biri.
14 Yorumla
Soran1 ayAma ana dönmek yaşam oluyor sanki yaşamı secmisim de ölümü bosvermisim gibi oluyo o zaman? Yani ölüm dediğim bana şey gibi geliyor yaşamın içinde de ölümle ilgili okadar çok şey var ki sadece ölmek değil bunlar iç içe gecmis ama birisini secince diğerini unutmuşum hissi geliyor yine de
Soran1 ayAna dönsem de zihnime sıkıştım sanki
Soran1 ayHani mantığım ikisinin iç içe olduğunu biliyor ama hiçbir şekilde ikisinden de kurtulmak için ikisini birbiri üzerine yazamıyor yani olurken de yaşanır yaşanırken de ölunur gibi mantıkli çıkarımlar bile bana mantıklı gelmiyor çünkü ikilik zaten beni rahatsız ediyor birleşimler neden etmesin? işte seçim yapmak istiyorum ya yaşam ya ölüm ama böyle de olmuyor işte birisini bırakınca yine eksik hissediyorum. ben önceden yaşarken ölen biriydim hem ölümü hem yaşamı çok şiddetli yaşadım zihnim ne ölümü ne yaşamı algilayamiyor.
Soran1 ayMesely zaten öleceğiz diyerek yaşamı seçemiyorum çünkü bu seçim beni tatmin etmiyor
Yapay Zeka Cevapladı
Kafanın böyle ikiye bölünmüş gibi hissetmesi çok yorucu olmalı, anlıyorum 😔 Ölüm ve yaşam kavramları bazen zihni kilitler, bu çok insani. Kendini zorlayıp “anlamak” yerine, şu an ne hissettiğini fark etmeye odaklanman iyi gelebilir. Nefes egzersizleri, günlük tutma, yürüyüş gibi basit şeyler duyguları düzenlemeye yardımcı olur 🌿 Eğer bunlar yetmiyorsa bir uzmandan destek almak da çok değerli olabilir 💬
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 ayÖlümü bir aşama değişimi olarak düşün. Ölümü bir son olarak görmezsen bir sorun yok
023 Yorumla
Soran1 ayÖyle değil kafamda her şey olum ve yaşam olarak iki kategoride ayrılıyor bu kategoriden kurtulmak istiyorum
Soran1 ayÖlümü ne olarak düşünürsen düşün ölüm diye bı şey dusunuyor beynim ölümle ilgili her şey o kategoride
Soran1 ayVe böyle olunca birakamiyorum sanki beynim artık birini seç diyor
- 1 ay
İşte ikisi birbirinden farklı şeyler değil ki. Ölümde başka bir yaşam. Ölümün öncesi ve sonrası için farklı davranman gerekmiyor.
Maalesef bazı inançlar insan olmayı kötü bir şey olarak görüp sürekli acı ve eziyetle insani taraflarını bastırarak yaşamanın gerektiğini savunuyor. Oysa insan olmak insani şeyleri deneyimlemek üzerinedir zaten
Soran1 ayTamam ayrı değiller zaten mesele şu zihnim her şeyi ölüm ve yaşam diye ayırmış iki net kategori ölümun yaşam olduğunu da biliyorum ama yine de o bir ölüm hayat dahilinde düşününce bu düşüncelere hapsoluyosun
Soran1 ayHani mantığım ikisinin iç içe olduğunu biliyor ama hiçbir şekilde ikisinden de kurtulmak için ikisini birbiri üzerine yazamıyor yani olurken de yaşanır yaşanırken de ölunur gibi mantıkli çıkarımlar bile bana mantıklı gelmiyor çünkü ikilik zaten beni rahatsız ediyor birleşimler neden etmesin? işte seçim yapmak istiyorum ya yaşam ya ölüm ama böyle de olmuyor işte birisini bırakınca yine eksik hissediyorum. ben önceden yaşarken ölen biriydim hem ölümü hem yaşamı çok şiddetli yaşadım zihnim ne ölümü ne yaşamı algilayamiyor.
Soran1 ayMesela zaten öleceğiz diye yaşami seçemiyorum bu beni tatmin etmiyor
- 1 ay
Senin ânda kalma konusunda sorunların var o halde. Mesela yeni bir telefon aldığında "Nasıl olsa bir gün eskiyecek" diye düşünüp onu kullanmak istemiyorsun gibi.
Anda kalmak ile ilgili videolar ve kitaplar mevcut. Belki onlar faydalı olabilir senin için
Soran1 ayAnda kalmak da yaşama giriyor aslında anda kaldığımda yaşamı secmis oluyorum sonrasinda ölümü de seçerim belki bir ara kafam. boyle çalışıyor artık evet anda kalabilmek için önce zihnimi toplamam lazımdı ama en fazla böyle oldu hani anda kaliyorsam bunun karşılığı artık zihnimde yaşamayı secmek olarak kodlandi ve sanırım çözdüm.
Soran1 ayHani anda kalan insan yaşıyordur mantıken o kategoride. ama bu illa yaşamı seçtim demek değil. suanda yaşamı Seçiyorum belki iki dakka sonra ölümü seçeceğim zihnim bu şekilde rahat oluyor
Soran1 ayHani ama yaşarken ölümü unutuyor insan ben de unutucam bu biraz sinir bozucu işte mesela iki dakika sonra ölecek olduğum fikri beni rahatlatmasi lazım ama yaşarken insanın aklına bu düşüncesi gelmiyor ve yasamin icinde kaybolmuş hissediyorum böyle olunca sanki düşüncelerim boşa dusmus gibi oluyor
Soran1 ayHani ölüm boşa düşünce yaşamı seçmisim gibime geliyor yine anda Kalamıyorum sanki
- 1 ay
Biz zaman dediğimiz bir boyuta tabiyiz neticede. Zaman sayesinde olayları siyah ve beyaz olarak görmüyoruz.
Oturma odası ve yatak odasına gitmek konusunda seçim yapma fırsatımız olduğunda ikisine de farklı zamanlarda gidebiliriz. 1 saniye oturma odasında 1 saniye yatak odasında gidip gelebiliriz hatta.
Yatak odasında zaman geçiriyorken bile Oturma odasının hala orada durduğunu biliyoruz. Neden sonsuza kadar yatak odasından çıkamayacakmış gibi davranıp, oturma odasındaki televizyonu söküp yatak odasına götürelim ki?
Soran1 ayBen zamanı da yaşam olarak algılıyorum veya ölüm sonrası sonsuzluk da bir zaman zaman kavramı bile karışık değil mi zaten?
Soran1 ayİşte o yatak odasina gitm k gelmek arası yaşarken ölmek gibi sanki
Soran1 ayİşte ben diğer bıraktığımın orada olduğun bilmiyorum algilayamiyorum
Soran1 ayAçıkçası benim zihnim boyle kaldirmiyo ihtiyacı olmayan şeyleri
Soran1 ayİşte ben algilayamiyorum ikilikleri o yüzden aynı anda taşıyorum bu zekaya sahibim ama alışkın değilim garip bir paradoks
Soran1 aySanki hislerimle. yasamaya alışmışım ama düşünmeyi çok seviyorum bu deli ediuor
Soran1 aySence nasıl hem. hislerimle yasyaan birisi olup düşünmeyi devam ettiririm? Veeya ben hisseden biriysem düşünmeyi arka plana mı birakmaliyim artık bunu yapmalıyım artık çünkü hayatı bilmiyor algilayamiyorum ona rağmen çok düşünüyorum ama bı yandan hissiyle yaşayan biriyim
Soran1 ayPeki şey diye düşünebilir miyiz hani yaşa zaten öleceksin öleceğiz zaten
Bu düşünce ölecek gibi dusunduruyo yani ölümü de yaşama katıyor
Soran1 ayYa bana ölüm de yaşam da her şeyi unutturuyor hangisinde unutsam ona karar veremiyorum sadece
- 1 ay
Konu senin için çözüme kavuşmuyorsa profesyonel yardım almayı dene. Faydasını göreceksin
1 ayBendede vardı o his hem ölmek istiyordum hep ölümdende korkuyordum ama değmez kimse için bunu bil
01 Yorumla
Soran1 ayÖyle değil ben ölmek istemiyorum sadece kafam ikisni de anlamiyo seçim yapamiyorum
1 ayStoacı ol kontrol edebildiklerine odaklan.😂
063 Yorumla
Soran1 ayAma yaşamı da anlamiyorummesela. stoaci olmayı da anlamıyorum ben nirvanaya ulaşmak istiyorum SADECE
- 1 ay
nirvana dediğin huzur mu
Soran1 ayYa işte evet aklına artık düşünceler gelmesin istiyorum ölüm ve yaşam ikilik sonuçta beyin ikilik üzerinden düşünüyor dualite çıkmazi bitmiyor
Soran1 ayÖlümü ve yaşamı bile bilmek istemiyorum nsanki soranlara onlar ne demek istiyorum
Soran1 ayAma beynimin tek bildiği genişletilmiş ve en daraltabildigim şekliyle düşüncelerim en fazla bukadar daralabildi
Bu iki kavram zihnimden çıkmıyor çıkması lazım ne yaşam ne ölümü bunların dışında bı hal olmali artık- 1 ay
bazen anlam vermek yorucu. Dine inıyorsan belki dinsel bir takıntı olmuştur.. İkisine de özel olarak kafa yormak zorunda değilsin.. Temelde yaşamı da o kadar iyi tanımıyoruz. Ne başlangıcı ne sonu.
Soran1 ayEvet ama beynim ikiye ayırıyor işte ister istemez eskisi gibi hayatima odaklanamiyorum sanki seçim. yap diyor beynim ya yaşam ya ölüm başka türlü kurtulamiyorum bu düşünceden ama birini seçersem diğerini boşta bırakmış olucam zihnim hiçbir kavramı boşta bırakmıyor
Soran1 ayEvet bı ara inaniyodum o yüzden birakmiyo beyin ölümü ayrı bir kategori olarak alıyor aslında ölümsen sonrasına inanmıyorum sadece hayatın içindeki ölüm gibi hissettiren her şeyi oraya atıyor beynim inançla ilgili değil kategori tasarısı sadece
Soran1 ayAma kurtulmak istiyorum
- 1 ay
ne zamandan beri öyle oluyor? kaç yıl veya ay. bunu tetikleyen bir şey yaşadın mı?
Soran1 ayStoacilik kontrolle ilgili benim derdim kontrol değil o otomatik oluyo zaten otomatik şekilde insan kontrol edemediğini birakiyo zaten
Soran1 ayValla uzun süredir cok düşünüyorum en son bukadar daraltabildim düşüncelerimi 2 yıldır falqn çok düşünüyorum
Soran1 ayYaşam da ölüm de yok diyebilir miyiz
Soran1 ayAma var işte yokluk da ölüme giriyo zihnimde yok dersek o da ölüm kategorisine giriyor
- 1 ay
2 yıl olduğu için kronik durum olmuş. Sanırsam anksiyete denebilir buna. Sen hayata odaklanamıyorum demiştin sanırım bu da derealizasyon oluyor bir tür gerçeklikten soyutlanma.. Aslında şu an psikiyatriye gitmen gereken durum diyebilirim. Ama fikirlerinle ilgili de düzenleme lazım. Bu düşüncenin kaynağı neyse o düzelmeli.. Hayat anlamı, belirsizlik gibi sorunlarla olabilir. İnançla ilgili olmadığını anlıyorum ama durumunu pek anlamadım katagorileme işini. Yani kategoriye koydukça kaygı mı oluyor? daralma hissi mi? anlamsızlık mı? yoksa iki kavramı çok düşünmek mi olay? Yaşam ve ölüm yok demek bir garip olur.. Kabullenmeme hissiyle mi bağlı? Mesela bana sorarsan yokluk diye şey yoktur.. Yokluk deneyimlenmez.
Soran1 ayİksiini çok düşündüğüm için rahatsız oluyorum evet hepsi olabilir bende hayatı bilmediğim için zihnim böyle düşünüyo ama beni rahatsız ediyor
Soran1 ayİşte psikiyatriye gitmeden kendim düzenlemek istiyorum çünkü 2 yıldır bı şeyler düşünüyorum çözdüğümu sanıyorum ama hiç ilerlememism sacma spaan şeyler düşünüyorum en son mantığım bu derece daraltti ama hala yok etmek istiyorum algimi mantığa dayalı şekilde yok etmekt istiyorum tabiki bilmiyorum hayata dair bir algım bile yok.
Soran1 ayYani hayata bakınca bu hayat diyemiyorum ölüme bakınca bu ölüm diyemiyorum kafam soyut iki şey arasında gidip. geliyor seçim de yapamıyor
Soran1 ayHani mantığım ikisinin iç içe olduğunu biliyor ama hiçbir şekilde ikisinden de kurtulmak için ikisini birbiri üzerine yazamıyor yani olurken de yaşanır yaşanırken de ölunur gibi mantıkli çıkarımlar bile bana mantıklı gelmiyor çünkü ikilik zaten beni rahatsız ediyor birleşimler neden etmesin? işte seçim yapmak istiyorum ya yaşam ya ölüm ama böyle de olmuyor işte birisini bırakınca yine eksik hissediyorum. ben önceden yaşarken ölen biriydim hem ölümü hem yaşamı çok şiddetli yaşadım zihnim ne ölümü ne yaşamı algilayamiyor.
Soran1 ayMesela zaten öleceğiz diyerek yaşamı seçemiyorum çünkü bu beni tatmin etmiyor
- 1 ay
Doğru söyleyim bu durum kendisi geçmez daha çok bunaltabilir. Bence gitmelisin doktora. Çünkü bu düşünce beyin yapısını artık etkilemiştir tekrarlı durduramadığın döngü gibi yani. Okb, derealizasyon, depersonalizyon gibi durum. Kendine yabancılaşma, dünya gerçek değilmiş hissi, bu hayat mı? diye sormak, herşeyin uzak sisli gelmesi, ben değilim hissi, kendini uzaktan izleme hissi yapar, yani algı sorunu. Durumun üzerine gitmek kötüleştirebilir. Bunun zihinsel durum olduğu bilincinde olman lazım. Senin durumun hafif olmadığı için kendi kendine geçmesi mümkün değil.
Soran1 ayBence geçer zihin iki büyük zitligi aynı anda taşıyabilir bu zeka diye düşünüyorum seçmek zorunda değilim ikisini de seçeceğimimbilerek yasasam mesela zaman zaman ölümü zamqn zaman da yaşamı seçerim mesela? Ne dersin
Soran1 ayYa duracağı nokta buysa zaten kocaman bir ikilik ama ikisini de taşıyorum
Soran1 ayYa algı sorunu ama kafamin içinde çözdüm her insan ölüm yasqm arasında gidip gelmiyor mu zaten bende algı sorunu yok cevremin dunyanin farkındayım sadece her şey yaşam kategorisine giriyor o derece farkındayim hatta yaşam bu gördüğün her şey yaşam yaşamın farkındayım ki o kocaman bir kavram zihnimde o derece farkındayim
- 1 ay
istiyorsan sana metod vereyim ama bu doktora gitmen gerektiği gerçeğini değiştirmez bunu bil.. Şimdi bu düşünce gün içinde ne sıklıkla oluyor bilemem. Ama muhtemelen sık sık veya her boş kaldığında. Her düşünce geldiğinde derin nefes al 4-5 saniye tut ve yavaşça ver, sinir sistemi sakinleştirir ve stresi azaltır. Bunla beraber telkin ver kendine, ben iyiyim her şey yolunda veya ben buradayım her şey yolunda gibi veya ne iyi gelecekse kısa bir cümle olsun bunu da istersen derin nefes alma egzersizi ile içten veya dış sesle söyle. Düşünceler geldiğinde bunu düşünmeme gerek yok her şey yolunda gibi şeyler söyle. Birşeye odaklanmak zorunda değilim de diyebilirsin. Yani döngüyü azaltmak ilk hedef zamanla döngü kırılabilir arada bir aklıma gelir eğer olursa. Sonuçta tek yol bilinçli çaba. Bu sanki kolunda şiddetli kaşıntı var ama kaşımaman ve unutman gerektiği bilinci gibi ve zamanla psikolojik olarak düzenlince kaşıntı da olmaz. Kronik olduğu için hemen etki olmayabilir
Soran1 ayYa bı de hani yaşamı seçiyorum ya, o esnada ölüm fikrim yok olmuş gibime geliyor hani yaşamın içinde hapsolmuş gibi düşüncelerim yok olmuş gibi hissediyorum halbuki ben bazen ölümü bazen yaşamı sectigimi unutmak istemiyorum o yüzden aslında en büyük isteğim zihnimin boş olması ama bı yandan da zihnimde bu iki kavram ile mı yaşasam acaba diyorum hani bazen ölümü seçerim bazen yaşamı
Ama bunu ayninanda taşımak bile yük sanki çünkü ölümü secince de yaşamı seçince de bu düşünceler yok oluyor birden bire paradoks oluyor :/
Soran1 ayBen de yaşamak istiyorum zaten biliyorum ama önce zihnimde bazı şeyleri çözmek istedim o yüzden buna takıntılıyim yani kendi fikrimi bulma takıntım var
Soran1 ayKendi fikrimi bulmak istiyorum yani 😶 ölümu ve yaşamı seçmek benim buldugum. anda kalmaya en yakın fikir ama hala olmuyor
- 1 ay
Evet bak bu sefer hafif anladım dediğini 😂Birini seçmek bunaltıyor o zaman diğeri sisli gibi geliyor heralde. Zorunluluk hissi vardır belki de. İkisiyle aynı anda yaşanabilir tüm insanlar öyle yapmıyor mu? Birine odaklanmak diğerini daha az göz önüne almakta olabilir. Bence her şeyde denge daha iyidir. Yinf yang, zıt ama birbirini tamamlayan iki şey gibi.😂
Soran1 ayAslında şey geldi aklıma
Yaşamı sectigim anda ölümü unutmak normaldir çünkü ölümü unutmak yaşamın bir kuralidir. olumle ilgili bir şey yapınca da yaşamı unutuyorum. bu da normaldir çünkü ölüm kafasında insan yaşamı düşünemez. AMAA EN GENEL DUSUNCEM YİNE Bİ YERLERDE YAZİYOR MESELA TELEFON NOTLARİMDA BAZEN OLUM VE BAZEN YAŞAMI SEÇİYORUM YAZİYOR yani bilinçli seçim yapan bir ben varım ama seçim yaptığım anda sanki kendime saygım yok oluyor çünkü her şeyi unutmak zorundaysam o esnalarda nedn böyle. genel. buyuk bir bakışım var bı yerlerde yazan? Bu sinirimi bozuyor iste
Soran1 ayYani birini seçince her şeyi unutuyorum
Soran1 ayO zaman kendi fikrimi bulmanın anlami ne dimi
Soran1 ayYani ben fikirerim ve hislerim arasında bile sıkışmış biriyim
Soran1 ayZorunluluk hissinden Cok anlam veremiyorum ya bilmiyom ikisi ile aynı anda yasayinca bile seçim yapiyosun işte bilmiyorum ben sanirim sadece anda kalmakla değil her şeyle kafayı bozmuşum yaşam ölüm her şey
Soran1 ayBirini seçince komple unutuyorum işte her şeyi bu bile beni rahatsiz. ediyor anda kalmak bile rahatsız ediuor benim sorunum ne
- 1 ay
Bende ölüm yaşama takılmana ama karanlık aydınlık, iyilik kötülük, zihin bedene takılmamana takıldım. O kadar spesifik konuyu ne başlattı? ilk ne zaman zorunluluk hissi oldu. Ölümü seçerken yaşam yok, yaşamı seçerken ölüm yok. Ama hepsi karanlık ve aydınlık gibi iç içe geçen şeyler. Hem siyahı hem beyazı görmelisin.
Soran1 ayÇok tatminsiz biriyim
Soran1 ayO dediklerine önceden takıldım o ikiliklerin hepsini yaşam ve ölüm diye toparladim
Soran1 ayZorunluluk hissi şuanda başladı genelledigimde başladı oncesen çözdüğümu. saniyordum hep
Soran1 ayYa olabilir illaki iç içedirler bilmiyorum ama ic içe bile olsalar bunlar ayrı kavramlar yin yangi düşün o yin yangı ayirsaydin iki ayrırenk olmaz mıydı?
Soran1 ayİki ayrı rengi ayrı kabul ediyor zihnim iç içe olması ayri olmasii beni tatmin etmiyor
Soran1 ayPeki şey diye düşünebilir miyiz hani yaşa zaten öleceksin öleceğiz zaten
Bu düşünce ölecek gibi dusunduruyo yani ölümü de yaşama katıyor
Soran1 ayEvet ayrı ama yaşadıkça olcez zaten
Soran1 ayYa bana ölüm de yaşam da her şeyi unutturuyor hangisinde unutsam ona karar veremiyorum sadece
- 1 ay
Motton ölmek için yaşıyoruz olsun o zaman. İkisini de aynı anda seçiyorsun Yani istediğin gibi olsun birine odaklanma, yaşıyorsun ama ölmek üzere 😂
Soran1 ayAma işte ben ölümü bile unutmak istiyorum ben biraz farklıyım
Soran1 ayİşte sadece ölmek dersek biraz karamsarlığa kayıyor
- 1 ay
O zaman kabullenmemiş olursun. Kabullenmezsen de korku olur. Özellikle zor anlarda. Karamsarlık olması şart değil. Sen nasıl olduğuna inanırsan öyle olur.
Soran1 ayAma unutmak ve kabullenmemek farklı kabullenlerin yolu başka oluyor başka duusnce oluyor mesela kabullenip unutma odaklı çalışan kafası böyle çalışan farklı oluuor benim unutma gücüm kuvvvetli mesela beynimde unutma kasiim gelişti yoksa her seyin farkındayım
Soran1 ayAslında korku olmaz ben kendi duusnce tarzima guvenirsem hayati da bilirsem korkusuz olabilirim norocesitliligi olan biriyim braz farklıyim bedensel ve zihinsel olarsk
Soran1 ayDeli değilim deli saniliyorum ama kafam böyle
Soran1 ayMesela ölümü ve yaşamı unutup gözü dönen akıllı birisi olabilir bu mümkün bence akıllılar bildiğini unutur ben ise unutmuş ilerliyorum tercih mesela bu. mesela yaşarken bile kafam başka dünyada oluyor buna unutmak diyorum daydream demiyorum ben mesela gerçeklikle bağım var ama bunu siz gibi dusunmuyorum okadar alışmışım ki unutmak üzerine düşünmeye hiçbir şey beni etkilemiyo sadece her geçen gün gerçekleri öğreniyorum biraz daha üzerine yazıyorum
Soran1 ayEvet ölmek diye düşünülebilir ama ben bilmediğim bı şeyi dusunemiyorum anladınız mı insan ölümü nasıl bilebilir okadar hastalık atlattım hala beynim ölümü algilyamiyor yaşamı da keza öyle
Soran1 ayMesela zor anlarda ölümü unutmus halimle yaşıyorum diyelim ölümün ben de farkındayım korkunun nasıl gelişeceği değişmez mı? Belki hayatij gerçeklerini daha çok zihninde hisseden biri daha çok korkabilir belki bunu yönetmiştir belki ben daha çok korkarım belki ben en korkusuz olurum nerden bilcez dimi
Soran1 ayAslında zor zamanlarda ölümü unutuyorum birilerinin saldırması kolay oluyor ama bu illa ölecegim mı demek mesela?
Soran1 ayHani ben "yaşamı unutmak için yaşıyorum ölümü çoktan unuttum " bu olabilir mi mottom yaşamı bile unuttuysam ölümü öldüren şeyleri neden unutmayayim dimi yaşamıyorum aslında mutlu olduğum şeyleri yaparken bile o zaman neden ölümü düşüneyim
Soran1 ayHani ben "yaşamı unutmak için yaşıyorum ölümü çoktan unuttum " bu olabilir mi mottom yaşamı bile unuttuysam ölümü öldüren şeyleri neden unutmayayim dimi yaşamıyorum aslında mutlu olduğum şeyleri yaparken bile o zaman neden ölümü düşüneyim değil mi
Soran1 ayBı şey dicem ama hala motto çıkıyor düşündükçe djdnfj bu da sinir bozucu
- 1 ay
senin sözlerinin veya mottonun anlamını kavrayamadım. İkisine de odaklanamıyorum dedin, sonra ölümü bile unutmak istiyorum dedin, sonra bazen ölümü bazen yaşamı seçiyorum dedin.
İkisini de seçecek misin, birini mi yoksa boş zihin mi? Kararlı ol.😂
Soran1 ayYa kafam karıştı benim de djdndjjdndjdjdjdhdhdb
Soran1 aySeçmek istemiyorum bak unutmanın içinde seçmek var zaten ikisini de unutarak seçiyorum öyle bı şey
Soran1 ayBoş zihin gibi oluyor bu da
- 1 ay
Tamam, Tall Grande Venti işte bitti gitti.😂
1 ayYarın ölecekmişsin gibi yaşa
02 Yorumla
Soran1 ayBunu bile anlamıyorum işte bu düşünce de yaşama giriyo çünkü
Soran1 ayBen her kavramı ölüm. ve yaşamın içine sokuyorum bundan yoruldum nirvana en güzel şey
Kişilik & Karakter konusunda 614 cevap paylaştı. İntihar et
01 Yorumla
Soran1 ayNiye
- Kişilik & Karakter konusunda 7,7b cevap paylaştı.
1 aySakin olun
00 Yorumla
1 ayYaşa sadece
06 Yorumla
Soran1 ayYaşamayı da anlamıyorum ben hiçbir syee anlam veremiyorum
- 1 ay
İstersen farkli bişey yapalim
Soran1 ayNe gibi
- 1 ay
Dagible
Soran1 ayDagible ne oğlum iki saattir anlamaya çalışıyorum
- 1 ay
boş ver
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer