Selamlar. Hangi taraf reddedildiğinde daha tehlikeli veya ısrarcı oluyor olabilir? Daha çok sanki kadınlar duygusal bakıyor, erkekler gurur yapıyor gibi ama..

Kadınlar
Erkekler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Selamlar. Hangi taraf reddedildiğinde daha tehlikeli veya ısrarcı oluyor olabilir? Daha çok sanki kadınlar duygusal bakıyor, erkekler gurur yapıyor gibi ama..

Ben bunu anlamıyorum ya, neden böyle şeyleri tek bi cinsiyete indirgemeye çalışır ki insan, sırf biri reddedilmeyi sindiremedi diye öbür hemcinsi de aynı şeyi yapacak diye bir kaide yok maalesef, karakter meselesi.
Reddedilmek, cinsiyetle değil, insanın kendine biçtiği değerle zorlaşır. Bazısı “hayır”ı hızla siler geçer, bazısı aynı kelimeyi içinden uzun süre çıkaramaz. Asıl fark erkek ya da kadın olmakta değil, reddedilmeyi kişisel bir yıkım mı yoksa hayatın doğal bir akışı mı gördüğü.
İkisi de zor ama erkekler genelde gururları yüzünden daha ısrarcı oluyor; kadınlar ise duygusal tepkilerle daha çok içsel bir sıkıntı yaşar. Bu yüzden her iki tarafın da reddedilmesi ayrı ayrı tehlikeli olabilir.
Reddedilmeyi hazmetmek cinsiyetten çok kişinin özgüveni, deneyimi ve beklentisiyle ilgilidir. Kimisi çok sakin karşılar, kimisi daha zor kabullenir. Yani bu konuda “şu cins daha zor” demek pek doğru değil.
Reddedilmeyi herkes zor hazmediyor ama tarzları farklı oluyor 😅 Kadınlar duygusal kırılıyor içine atıyor çoğu zaman uzun süre düşünüyor 💔 Erkeklerse daha çok egoya dokunmuş gibi hissedebiliyor o yüzden ısrarcı ya da agresif tepkiler daha çok onlarda görülüyor 🚨 O yüzden ankette “Erkekler” derdim. 🧠✨
Cevap
15Cevap
Üstüne düşeceğim bir konu değil...
Beni istemeyen kadınla niye vakit harcayayım, zorla sevdiremem.
Israrcı tiplerin derdi egolarının şişkin olması, her şeyi elde etmeyi alışmışlardır.
Cinsiyetle alakası yok bence karakter meselesi
Haklsn
Erkekler daha çok tepki veriyor üzülüyor. Açık olmak lazım
Erkekler daha saplantılı bu konuda
karaktere göre değişebilir
Tabiki erkekler.
İstedgni alamaynca iftira atan mi dersn esc damgası vuran zekaszlar mi dersin ne ararsan var
Kadınlar genelde reddedilmeyi hazmedemez. Erkeklerin bünyesi buna alışkın 😅
Kadınlar diyeyim. Evet erkek gurur yapar ama kadınlar gururdan ziyade kin barındırır , intikam almak ister.
Kadınlar içlerinde yaşıyorlar ama erkekler ısrara devam ettikleri için itici oluyor
Kadınlar bir tık önde gibi. Ama bence cinsiyetle alakalı değil.
Cinsiyet değildir konu diye düşünüyorum
Değişik kompleksleri olanlardır
Öncelikle karakter meselesi. Sonrasında da erkeklerin bu durumu hazmedemedigi ortada... Ne yazık ki bazı kötü örneklerden anlıyoruz...
Cins farketmez karakter belirler
Kadın. Sebebi de belli
Kesinlikle erkeklerin çoğu
Karakter meselesi bence
Bence bu omurga ile alakalı
Hayata küserim başıma gelse
Erkek
Erkeklerin
Kadınlar
Kadının
Kişilik meselesi
ikiside
Erkek ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?