Kıskançlık gibi kötü şeyler neden sadece çirkinlere yakıştırılır?

İnsanlar genellikle kıskançlığı "güzeli çekemezler" diyerek basitleştirse de, gerçek çok daha farklıdır. Örneğin; Almanlar hem fiziksel olarak standartların üstünde hem de ekonomik olarak oldukça zengin bir millet olmalarına rağmen, gurbetçilerimizin yükselmesinden veya iyi yerlere gelmesinden rahatsızlık duyabiliyorlar. Bu durum, kıskançlığın bir "yokluk" meselesi değil, karşı tarafın başarısını kabullenememe ve üstünlük kurma arzusu olduğunu kanıtlıyor.

Kıskançlık gibi kötü şeyler neden sadece çirkinlere yakıştırılır?
Cevapla