Tipi çirkin insanların çoğu neden kötü kalpli oluyor?

Yani fark etmişsiniz en basitinden cezaevine giren suçluları. Veya herhangi bir yer de.. kız erkek farketmeksizin. Adamlar oevladıyım ben gibi hain gibi davranıyor. Yani ben istisnasız tipten iyi biri mi kötü birimi anlıyorum. Anlayabilecek seviyeye getirdiler. Yüzlerinde gözlerinde ve dudaklarında bişi var hani böyle doğumuş Allah böyle uygun görmüş demiyor hain sanki toplumdan bir hakkı varmış onu almak istiyor gibi.
Ben tipim nasıl bilmiyorum mesela ama tanımadığım insanlara kafam büyük diye öfkeliz pıc, mâl gibi bakmıyorum
Tipi çirkin insanların çoğu neden kötü kalpli oluyor?
Cevapla