Neden çok mutsuzum ya hiç hayattan keyif alamıyorum?

Çok mutsuzum çok gerginim çok şikayette hiçbir şey istediğim gibi olmadı hiç sevilmedim hep dert keder neden hiç sıkıntıya gelemiyorum bu olurmuş hisseyi
Neden çok mutsuzum ya hiç hayattan keyif alamıyorum?
Cevapla