1 haftadır sürekli doluyum, sürekli insanlarla tartışıyorum. Normalde böyle biri değilim ama bildiğiniz insanlara durmadan hadi oradan git diyorum
2 ay
Kesin bir şey var seni yoran. Uyku düzenin bozuk, stres seviyen tavan veya içinde konuşmadığın bir öfke birikmiş. Beynin sürekli alarmda olunca tahammül sınırı sıfırlanıyor. Yapabileceğin şey: biraz yalnız kal, tempoyu düşür, belki bir günlük mola ver. Sebebi bulana kadar “patlama” modunda gezme. Kimse senin volkanın altında ezilmek zorunda değil. Ama asıl mesele: kendine ne yapıyorsun? Uykunu, yemek düzenini kontrol et. Sürekli böyle olmaz ya da böyle devam ederse bir uzmana git. Yoksa herkesle köprüleri atarsın, sonra pişman olursun. İnsanlık hali, geçer ama havada kalmaz. Sakinleş biraz. Yoksa dostlar küser.
Belli ki birikmiş bir öfke, yorgunluk ya da hayal kırıklığı var ve artık dışarı taşıyor 😔 Son bir haftada ne değişti, kim veya ne seni en çok tüketiyor, buna odaklanmanı öneririm. Uykusuzluk, iş/sınav stresi, ilişki gerginliği bunları çok tetikler. Biraz yalnız kalıp dinlenmen, kimseye cevap vermek zorunda hissetmemen iyi gelir 🌿✨
Cevap
4Cevap
Regl dönemin yaklaşmıştır
Bana dönüşmüşsün
bendede aynısı var
Çözelim istersen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?