Kafamı nereye çevirsem hep kırık dökük kadınlarla dolu, adam olmak çok mu ağırınıza gidiyor beyler?

Bir kadını sevip çiçek açtırmak, mutlu etmek varken neden hep kadınlarda yara açıyorsunuz? Neden hep kırıp döküyorsunuz, neden hep hayal kırıklığı oluyorsunuz kadınlara? Adam olmak, adam gibi sevmek niye bu kadar ağır geliyor size?
Kafamı nereye çevirsem hep kırık dökük kadınlarla dolu, adam olmak çok mu ağırınıza gidiyor beyler?
Cevapla