Üniversitede yüksek sesle gülmek neden bazı insanları bu kadar rahatsız eder?

ünideyim. kızlarla eğleniyoruz, şakalaşıyoruz ve kahkaha da çok atarım, eğleniyoruz yani çünkü. ne zaman gülsem, kahkaha atsam bakıyor, bugün de dedi ki neden bu kadar sesli gülüyorsun falan, ben de sesli gülüyorum, pis gülerim yani, yapacak bir şey yok, siz çok bağırıyorsunuz falan. dedim ki normalde hiç normal değiller. gülmek çekinilecek bir şey mi ya?
Üniversitede yüksek sesle gülmek neden bazı insanları bu kadar rahatsız eder?
Cevapla