Gülerken aşırı yüksek sesli kahkaha atan insanların psikolojisi bozuk mudur? Kimisi espri yapıldığında küçük sesle gülerler, ancak bazıları vardır ki uzaktan bile sesini duyarsınız. Sizce bu durum psikolojinin bozuk olduğunu mu gösterir?
Gülerken aşırı yüksek sesli kahkaha atan insanların psikolojisi bozuk mudur?
bir kiz vardi dikkatimi cekmek icin guluyodu bende gulusun gun batimindan bile guzelken uzulme sen bosver demistim ona onceden, neyse kiz bulundugum ortamlarda sesli guluyo gulerkende gozu beni ariyodu sonra ne mi oldu ben kizdan hoslandigimi acik acik belli ettim kizda ben seni arkadas olarak goruyorum dedi. olan vene bana oldu ya
Farklı yorumlanabilir dikkat çekmek istiyor olabilir veya bunun kendine güven olduğunu düşünüyordur ya da başka birşey, psikolojisi bozuktur diyemeyiz bence
Daha fazla bilgi vermen lazim psikolojisi hakkında çıkarım yapabilmemiz için. Kaldı ki daha fazla bilgi bile versen direkt psikolojisi bozuktur dememiz komik olur. Radyo mu bu dan diye bozulsun. Kafasina tak vuralım düzelsin madem.
Bazı insanlar farkında olmadan gülebilir bu konuşma tonu içinde geçerlidir ama dikkat edilirse kontrol edilebileceğini düşünüyorum. Burdan yola çıkarak bozuk ya da değil diyemeyiz
En İyi Cevaplar