Kişilik & Karakter 1 ay 30 yasina gelip hala bara alinmamak normal mi, genc gosterince sizde de oluyor mu? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ya normalde alıyorlar ama üzerimde spor giysisi vardı ondan mı ki 30 yasina gelip hala bara alinmamak normal mi, genc gosterince sizde de oluyor mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
TrDunya Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 100% 1 ay Seni çok merak ettim gercekten 30 yaşında olup 18 yaş altı göstermen 0 0 Yorumla
Klasscevap Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% 1 ay Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bende hiç olmadı ama güzel bir şey sanki ya _) 0 0 Yorumla
Yolcu03434 Takip Et Bilge Yaş: 45 , eic 100% 1 ay Kişilik & Karakter konusunda 353 cevap paylaştı. Yaş değil kiyafettir orada sorun 0 0 Yorumla
ferit74 Takip Et Guru Yaş: 42 1 ay Kişilik & Karakter konusunda 915 cevap paylaştı. Bazi yerler kiyafete takiliyo 0 0 Yorumla
Çelixsxsxxx Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% 1 ay Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Yok artıkk 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Seni çok merak ettim gercekten 30 yaşında olup 18 yaş altı göstermen
Minyon hatun sorunu 😏🤣
Kimlik istiyorlar zati ama sen bilirsin
Bende hiç olmadı ama güzel bir şey sanki ya _)
Aman boş ver be daha iyi
tamam gencsin guzelsin 😄
Yaş değil kiyafettir orada sorun
Kaç yaşından küçükler giremiyor ki
Ahaha valla seni tanımak isterdim
Omggggg ciddi olmazsın
hahahaha ne güzel genç göster
Bazi yerler kiyafete takiliyo
Yok artıkk
Ne güzel işte
Alınmamak ne kşmliği göstermgşr