30 yasina gelip hala bara alinmamak normal mi, genc gosterince sizde de oluyor mu?

Ya normalde alıyorlar ama üzerimde spor giysisi vardı ondan mı ki

30 yasina gelip hala bara alinmamak normal mi, genc gosterince sizde de oluyor mu?
Cevapla