Arkadaşlarım durgunlaşmışsın diyor. 23 yaş sakinleşmek için erken mi?

Ben eskiden deli dolu insandım şimdi de tam yersiyim çok konuşmayı sevmeyen ve sakin duran biri oldum, normal mi

Arkadaşlarım durgunlaşmışsın diyor. 23 yaş sakinleşmek için erken mi?
Cevapla