Ben mesela bunu övüntü olarak değil de bir sorun olarak gördüğümden bu soruyu paylaşmak istedim, yaşıtlarına göre olgun tavırlı kişiler genelde yalnız kalıyorlar çünkü aynı bakış açısından bakmıyoruz
Fikirlerinizi merak ediyorum
Ben mesela bunu övüntü olarak değil de bir sorun olarak gördüğümden bu soruyu paylaşmak istedim, yaşıtlarına göre olgun tavırlı kişiler genelde yalnız kalıyorlar çünkü aynı bakış açısından bakmıyoruz
Fikirlerinizi merak ediyorum
Fazlasıyla olgunum, okul yıllarımda da bu böyleydi ve kafa yapımız uymadığı için arkadaş bulmakta zorluk çekmiştim.
Cevap
2Cevap
Olgunum evet, tespitinize de katılıyorum.
Aslında küçükle küçük, büyükle büyük olabiliyorum ama günümüz gençliği yaşıtlarım düz mantık ve ince düşünceli olmadıkları için ah başım vah başım diyor, çokmu şey istedim benimde Bi arkadaş çevrem olsun aranılıp sorunayım
evet
Mesela arkadaş ortamınız nasıl
sadece işyerinde 2 kişi var o kadar
Olgunum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?