Sizde yaşıtlarınıza göre biraz fazla olgunmusunuz?

Ben mesela bunu övüntü olarak değil de bir sorun olarak gördüğümden bu soruyu paylaşmak istedim, yaşıtlarına göre olgun tavırlı kişiler genelde yalnız kalıyorlar çünkü aynı bakış açısından bakmıyoruz

Fikirlerinizi merak ediyorum

Sizde yaşıtlarınıza göre biraz fazla olgunmusunuz?
Cevapla