Surekli birine sarılma, sevilme ve sefkat ihtiyacımın psikolojik nedeni ne olabilir?

Çok mutsuz hissediyorum ve sürekli birine sarılma ihtiyacım var gibi. Sanki birine sarılsam çok rahatlayacakmışım gibi ama içten bir sarılma. Bunun nedeni tam olarak nedir? İnsan neden sarılmak ister? Birisi yanaklarımı, çenemi, başımı okşasın da beni sevsin, bana şefkat, merhamet göstersin istiyorum. Birisi “Seni anlıyorum.” desin.

Neden böyleyim? Biri böyle yapsa da izin vermem bu arada, utanırım ama istiyorum da, garip

Güncellemeler
1 ay
Cinsellik konuşacaklar yazmasın. Kastettiğim şey duygularla alakalı daha çok
Surekli birine sarılma, sevilme ve sefkat ihtiyacımın psikolojik nedeni ne olabilir?
Cevapla