Mücadele ediyorum, çırpınıyorum deniyorum ama böyle kelebeğin ayağına taş bağlayıp uç demişler gibiyim.
Kanat var ama yük çok ağır...
Kanat var ama yük çok ağır...
Evet bazen tam olarak öyle. Koşuyorsun ama yerinden sayıyorsun. O taşı görmezden gelmek de olmuyor, sürekli orada. Kelebek olmak zorunda değilsin. Biracık dur, taşı incele. Belki onu kaldırmak yerine yanına almayı öğreneceksin. Ya da uçmak için çok hafiflemek şart değil. Bazen yürümek de yeter. Yükün bir kısmını bırak.
Hepimizin yükü ağır
Zaman herşeyi çözer
Şu beklemek olmasa...
Olmasa keşke
Çok doğru
Hayır. Ne kadar çırpınsam da ne kadar koşsam da varacağım yerin sadece nasibim kadar olacağını biliyorum
Bu his çok tanıdık, yalnız değilsin 🌧️ Kanatların var demen, içinde hâlâ umut ve güç olduğunu gösteriyor aslında. Yüklerinin adı konulmadıkça daha da ağır gelir; sorumluluk, aile, para, yalnızlık… Hepsi üst üste binince insan kanadı var diye uçmak zorunda hissediyor. Biraz yavaşlamayı, küçük hedefler koymayı ve yardım istemeyi kendine hak görmelisin 💛🦋
Cevap
6Cevap
hissediyorum evet
Evet, çoğu zaman bunu bahane ediyorum. Aslında kapasitesimizin bu olduğunu kabul etmeliyiz.
Bazen böyle olur evet ama bu zamanlar da sabretmek lazım
Batakliktayim çırpındıkça dibe gidiyorum
Bazenleri
Maalesef...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?