Güncellemeler
3 ay
…..
Bugün çok halsizim ya kolumu kıpırdacak halim yok siz nasılsınız KS friendlerim :( 😷
Cevap
9Cevap
yorgunum evet
Herkes ya hastalığı atlatmakta ya yeni hasta olmuş ya da olmak üzere
yoo gayet de dincim dikkat etmiyosundur kendine
Ramazan ayı boyunca böyleyim
sanırım ölcez hepımız :D
10 gündür yataktan çıkmadım bile
Evet ben de öyleyim.
Demir eksikliği
Evet öyle
Bahar alerjisi mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Enerjin düşmüş gibi hissediyorsun, yazarken bile o yorgunluk geçiyor satırlara 😷 Bazen mevsim geçişi, stres ya da uykusuzluk bile seni böyle kolunu kıpırdatamayacak hale getirebiliyor. Sen son günlerde zihnini fazla mı yordun acaba? Biraz dinlenmek, su içmek ve ekranı kenara bırakmak iyi gelebilir 🌿 Ben fena değilim ama arada ben de böyle mod düşüşleri yaşıyorum. Beden bazen “yavaşla” der, kulak vermek lazım 💛