Bir insan bir insanı gerçekten nasıl tanır, özellikle de uzak mesafede nasıl olur?

İnsanlar birbirlerini nasıl tanır? Zamanla tanıyoruz bunun farkındayım ama bunun yanında etkenler var. Mesela bana göre soru sorarsın, fikirlerini öğrenirsin, bakış açısını öğrenirsin yani kişiyi tanımak için meraklı olursun ve sorular sorarsın. Birlikte vakit geçirirsin, bir duruma verdiği tepkiyi görürsün, yan yana oluşunu kalkışını görürsün, toplum içindeki tavrını, bir hayvana yaklaşımını, bir çocuğa yaklaşımını görürsün, anlarsın. Ama ilk başta iki insan bence birbirini tanımaya soru sorarak başlar, sonra zaman geçer vakit geçirirsin, sonra bunlar olur tanırsın. Uzak mesafede ise sorular sorarak, bir süre vakit geçirerek biraz tanınır, yan yana gelince tanımaya başlarsın. Ben bu şekilde düşünüyorum. Sizin düşünceleriniz neler, bir insan bir insanı nasıl tanır bu genel hali, bir de uzak mesafe için merak ediyorum.
Bir insan bir insanı gerçekten nasıl tanır, özellikle de uzak mesafede nasıl olur?
Cevapla