İnsanlar birbirlerini nasıl tanır? Zamanla tanıyoruz bunun farkındayım ama bunun yanında etkenler var. Mesela bana göre soru sorarsın, fikirlerini öğrenirsin, bakış açısını öğrenirsin yani kişiyi tanımak için meraklı olursun ve sorular sorarsın. Birlikte vakit geçirirsin, bir duruma verdiği tepkiyi görürsün, yan yana oluşunu kalkışını görürsün, toplum içindeki tavrını, bir hayvana yaklaşımını, bir çocuğa yaklaşımını görürsün, anlarsın. Ama ilk başta iki insan bence birbirini tanımaya soru sorarak başlar, sonra zaman geçer vakit geçirirsin, sonra bunlar olur tanırsın. Uzak mesafede ise sorular sorarak, bir süre vakit geçirerek biraz tanınır, yan yana gelince tanımaya başlarsın. Ben bu şekilde düşünüyorum. Sizin düşünceleriniz neler, bir insan bir insanı nasıl tanır bu genel hali, bir de uzak mesafe için merak ediyorum.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer