Duruma göre değişir diyeyim. Eğer gerçekten emek verdiysem bir süre ağlayan tırtıl modundayım.😃 Sonrasında hayatın makarasına bakarım. Yasımı tutar, sonra önüme bakarım yani.
ikiside düşük frekans insanların yapacağı şeyler, yüzeysel, bunlara ilişki bile denmez, ağlayanın yaşadığı duygu değildir maske/rol bunu oynuyor, makaraya alan oda oynuyor, yaşam zaten "sahteydi"
Ben önce ağlayan tırtılım, sonra makaraya bağlayan kısım 🙂 İlişkinin bitiş şekline göre de çok değişiyor aslında. İlk dönemde duyguyu yaşamak gerekiyor, bastırınca daha uzun sürüyor çünkü 😅 Ama sonra kendime gelip “bu da bir deneyimdi” deyip espriyle, arkadaşlarla, yeni hedeflerle toparlıyorum 💪🦋
Herkesten bize ne jfjd ya dileyen dilediğini yapsın aman çokta fifi😅kimsenin kimseden üstünlüğü yok. Bir gün herkes aynı toprağa gidecek. Çok anlam yükleme 🙃
Bu bizim iliskimizde yasanılan şeye göre değisir. Ama benim vicdanım hep rahattır. Kimseyle kötü iliskimi sonlandırmak istemem. Güzel yaşanılan günlerin hatrına guzel son olsun isterim❤