Kadınlar erkeklerden sistem üzerinden nefret ediyor, bireysel değil. Fakat erkekler neden kadınlardan bireysel olarak nefret ediyor?
1 ay
Neden biliyor musunuz çünkü ben çözdüm bu varlıkları bu varlıklar bizi kıskanıyor. Biz sırf kadınız diye sapığı manyağı bizi buluyor ya mesaj kutumuzda cinsellik için sapıklar dolu ya canım bunu kıskanıyorlar. Hiçbir kız etraflarında pervana olmayınca da bize nefret kusuyorlar. Kedi ulaşamadığı ciğere pis dermiş ama erkekler ulaşınca da pis diyor işte öyle varlıklar bunlar. Lafa gelince de abuk sabuk konuşup kendinizi bir şey sanmayın diyorlar ne garip varlıklar anlamadım Allah bunları yaratmasa da olurdu
sadece bir kadın değil bana bi erkekte kötü bir şey yaşatsa ondan nefret ederim bu cinsiyete bakmaz ama durduk yere neden kadınlardan nefret edip kötülüğünü isteyelim ki? en azından her erkek böyle değil bizi doğuran annemizde kadın sonuçta öyle değil mi.. sandığınız gibi hiç değil aslında
Çünkü kalbimizi yaralayan mutlaka bir kadın vardır mesela ben eski eşim mesela en son görüştüğüm kız arkadaşım hepsinin ortak yönü çıkar yani paraya bakıyor sence normal değil mi
siz neye bakıyosunuz? fiziğe, dış görünüşe, giyimine kuşamına, geçmişine, geleceğine, ne var ne yok çok söz hakkı sahibi gibi birde kadınların hayatlarını her alanda müdahale edebileceginizi sanmanız? bırakın paraya pula bakalım gerçi belliki sende o da yokmuş
Şahsıma soruyorsun Sana şöyle söyleyeyim ben sadece aşka ve sevgiye inanırım Bir de saygı tabii ki mesela uc hafta önce banka mevcut parama ortalama 80 bin civarı bloke koydu benimle haftada 3 defa buluşana arkadaş bunu duyunca 2 hafta boyunca gelmedi
Evliliğime gelince işler bozuldu biraz maddi sıkıntılar oldu eşim çıktı gitti babasına destek aldı şu an durumu düzeldi her gün görüşüyor benimle sizce niye aylık nafakam 5000 TL ben 4 ayda 170.000 TL para göndermişim Şu an benimle kanka sence niye o zaman
kalbini yaralayan illaki olmuştur da bu nefret sebebi mi bu kadar büyütme hayatı hepimiz kırılarak uzukerek hayal kırıklıgı yaşayarak bişeuler öğreniyoruz
Tamam haklısın ama her gelen mesela eski eşim yenisi yok 18 yılımı çaldı mesela para için benimle görüşen FB 6 ay mı çaldı diğerleriniz söylemiyorum bile
mantıken sen de onların yıllarını aylarını çalmışsın😆😆
Haklısın 🫣😉
Erkeklerde gördüğün o bireysel nefretin kökünde çoğunlukla güçsüzlük duygusu, reddedilme, aşağılanma korkusu ve çocukluktan gelen anneyle, kadın figürleriyle sorunlu deneyimler yatıyor 💔
Bazıları kendi yetersizliğini kabul etmek yerine suçu “kadınlar şöyle, kadınlar böyle” diye genelleyerek egosunu korumaya çalışıyor. İnternetteki toksik erkek grupları da bunu sürekli besliyor.
Bu nefret aslında kadından çok kendi yaralarına, çaresizliklerine öfke; senin değerinle hiç ilgisi yok 💫
Cevap
4Cevap
cahil oldukları için
yapma ya barış bilge oldugunu sana kim söyledi😛
Ne sistemi bu.
ataerki?
kalmadı mı salih
maalesef? işinize geliyor çünkü hepinizin soyu kurusun ya
Sebebi ruh hastalığı kardeşim
Bizde onlardan nefret ediyoruz
en büyük ve çok büyük
Benim ki şahsi
kendini mldür
Yazmayı öğrenmelisin iletişim için önemli detaylar
ban yemiyim diye söylemedim de bence sen anladın yapman gerekeni
Yrrmı yemişsin zaten ban yesen ne olacak
babanın hayal kırıklığısın ya boşa harcanmıs bir d0l
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?