Sizce de saatlerce, günlerce mesajı görmezden gelmek büyük bir saygısızlık ve manipülasyon değil mi?

Gerçekten anlamıyorum, bir insan bir mesaja dönmeyecek kadar nasıl bu kadar meşgul olabilir? Tamam, herkesin hayatı yoğun olabilir ama "şu an işim var, sonra konuşalım" demek en fazla 5 saniyelik bir nezaket. Saatlerce, bazen günlerce cevapsız bırakılmak bana artık meşguliyetten ziyade düpedüz ilgisizlik ve saygısızlık gibi geliyor.​İşin en kötü tarafı da bu durumu dile getirdiğimde karşılaştığım tavır. Hemen "Ben her zaman yazmak zorunda mıyım?" diyerek üste çıkmaya, beni darlayan biriymişim gibi manipüle etmeye çalışıyor. Olay her saniye mesajlaşmak değil; olay nezaket gösterip karşıdaki insanı yok saymamak.​Artık bu duruma tahammülüm kalmadı ve bu değersizlik hissini daha fazla yaşamamak için bitirdim. Çünkü bu sadece bir zaman meselesi değil, doğrudan bir saygı meselesi. Sizce de bu yapılan büyük bir saygısızlık değil mi? Benim gibi bu manipülasyonu yaşayıp "yeter" diyenler var mı?

Sizce de saatlerce, günlerce mesajı görmezden gelmek büyük bir saygısızlık ve manipülasyon değil mi?
Cevapla