İnsanlarla neden samimi yakınlık kuramıyorum, kimse beni neden olduğu gibi kabul etmiyor?

İnsanlarla neden yakınlık samimiyet kuramıyorum? Neden beni olduğum gibi kabul etmiyorlar? Neden hep ilişkilerin dışında kalıyorum? Neden kimse beni arayıp sormuyor? Neden iletişimim bir yerden sonra kopuveriyor? O kadar zor karakterli insanlar var bunlar birbirleriyle nasıl arkadaş olup geçiniyorlar? Birbirleriyle çarpışmadan o kadar zaman nasıl geçiriyorlar?

İnsanlarla neden samimi yakınlık kuramıyorum, kimse beni neden olduğu gibi kabul etmiyor?
Cevapla