Selamünaleyküm, mesleki olarak, fiziki olarak, mental olarak, ruhsal olarak.. Yani neyin hayalini kurduysanız artık.

Selamünaleyküm, mesleki olarak, fiziki olarak, mental olarak, ruhsal olarak.. Yani neyin hayalini kurduysanız artık.

Tam olarak o değilim ama muhtemelen şu anki halimi görse benimle gurur duyardı. Küçükken hayallerim daha çok 'neye sahip olacağım' üzerineydi (meslek, araba, eşyalar). Şimdi ise 'nasıl biri olduğum' daha öncelikli. O, dünyayı kurtarmayı hayal ediyordu; ben ise kendi dünyamda dürüst, dayanıklı ve huzurlu kalmayı başardım. Yani form değişti ama ruh aynı kaldı.
Şey aklıma geldi apla ya 11 12 13 yaşlarda felan aşırı zayıftım çubuk adam gibi bacağımda yok gibiydi zaten omuzumda dapdar ipinceydim aşırı fazla alay ediyordum annem bile bana kırıcı sözler diyordu akranlarım akrabalarım alay ediyordu R ve L harflerin diyemiyordum kekeliyordum belimde eğriydi o zamanlar o kadar kaba davranıp zorbalıyorduki bazı insanlar intihar etme düşüncem bile vardı hayalim kurtulmaktı alay edilmeden dışlanmadan vs heralde evet şimdi R ve L harflerin diyebiliyorum belimin eğriliğide gitti postürmü ne düzeldi kilo aldım vücudum pek beyenmesemde fena değil kanaatimce kekelemede neredeyse yoka yakın hayalimin bir kısmı gerçekleşti inşallah daha iyi yerlerde olurum senin içinde öyle selametle
İnşallah çok daha iyi yerlerde olursun
Sende apla
Aleykümselam. Fiziki olarak, ahlak olarak evet çok şükür ama ruhsal olarak daha iyi olmak isterdim açıkçası. Hayatın getirisi her zaman olumlu olmuyor bu konuda.
Tam olarak hayalini kurduğum kişiyim. Güçlüyüm, takıntılarım yok, kimseye muhtaç değilim maddi ve manevi tam istediğim konumdayım.
Eig için teşekkür ederim fıstık 😘🖤
Aleykümselam 🌿 Küçükken hayal ettiğim kişiyle şimdiki ben arasında benzerlik de var, fark da. Mesleki olarak bambaşka bir yerdeyim ama insanları anlamak ve onlara iyi gelmek hep hayalimdi, o kısım tuttu diyebilirim 💫 Fiziksel ve ruhsal olarak ise süreç hâlâ devam ediyor, tam “oldum” demiyorum, daha çok “olma yolundayım” diyorum 🚶♀️✨
Cevap
9Cevap
Aleykümselam çok şükür ki meslek dışında ki diğer konularda olmak istediğim yerdeyim
Tam da öyleyim. Küçük izabel beni ve sahip olduğum şeyleri görseydii sevinçten kafayı yerdi sjjsjsjsjsj 🥹🤧🥳
Yaa maşallah 🫠
görünüş ve yaşam tarzı olarak evet ama içten ben asla değilim
Mesleki ve fiziki olarak maalesef değilim. Ama hayatım , eşim, kedilerim, çiçeklerim istediğimden daha güzel 🥰 iyi varlar.
hayır değilim ben o kücük kızı görmek duymak istemiyorum sadece sevmek istiyorum
aleyküm selam. her zaman evde ki hesaap çarşıya uymaz.
hayallerimi gerçekleştirdiğimi söyleyebilirim ama hala birkaç hayalim daha var..
Çocukken net bir hayalim yoktu ama şu an kim olmak istediğimi biliyorum ve o yolda ilerliyorum.
Daha fazlasıyım ve iyi ki
Biz hayal kurmazdik ki hiç
Ben küçükken şirketler hoşuma giderdi ve şu an işletme okuyorum ve bitirmek üzereyim.
Hayaller ve hayatlar her zaman farklıdır
Kişilik olarak dönüşüyorum
hayır böyle hayal etmemiştim
leylek olmak istiyordum aq
Ya skdkkdndödnfld
Asla o kişi değilim o kadar yorgunum ki asla olamayacağım
İnanmak başarmanın yarısıdır derler ama
Kolay olmadı ama evet
Aleykümselam, hayır
1 tanesine bile yakın değilim
Çok şükür
Daha çok var...
Kısmen
Hayır hiçbirini beceremedim
Hayır değil
Henüz değil.
Hayır değilim
Hayır
Hayır değilim
Maalesef değilim.
Maalesef
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?