Ben hâkim ya da savcı olmak istiyordum özel güvenliğim. 😒

Ben hâkim ya da savcı olmak istiyordum özel güvenliğim. 😒

Çocukken futbolcu olmayı hayal ediyordum; sahalarda koşmak, goller atmak en büyük isteğimdi. Ama hayat bambaşka bir yol çizdi, şimdi jeoloji mühendisiyim. Kayalarla, yer altıyla uğraşıyorum. Açıkçası çocukluk hayalimle pek bir alakası yok.
Ekmeğini daşdan çıkarıyorsun daha ne😀
Ahaha bu güzeldi :D
Hayal kurulacak ülkede mi yaşıyoruz da
Senin yaşların tam hayallerle gerçeklerin pazarlık yaptığı dönemler canım 😊
Hakim savcı hayali kurup bugün özel güvenlikte olmak değersiz bir yerde olduğun anlamına hiç gelmiyor, aksine sorumluluğu yüksek bir iş yapıyorsun 🛡️
İstersen adaletle bağlantılı alanlara hâlâ yönelebilirsin; adalet bölümü, hukuk bürolarında çalışma ya da kurum içi terfiler gibi yollar var ⚖️
Kariyer yolculuğu bazen dümdüz gitmez ama yön değiştirmek için 37 hiç geç değil, yeter ki ne istediğini netleştirip küçük adımlarla ilerlemeye başla 🌱✨
Cevap
12Cevap
Yazılımcı olmak isterdim ablam
Şimdi ne iş yapıyorsun ablam
Müzisyen olmak istiyordum müzisyen oldum sonra hobi olarak devam etmeye karar verdim stüdyoyu da kapattım özel güvenlik amiriyim şimdi
Amir mi oldun harbiden hayırlı olsun amirim
Baştan beri amirim ama normal güvenlik gibiyiz yani pek bi farkımız yok ki
Doktor olmak isterdim. Şimdi ise ingilizce öğretmenliği yolundayım inşallah..
Allah utandırmasın Öğretmenim meslek hayatında başarılar dilerim canım benim
Teşekkürler ☀️💚
Çocukken pilot olmak istiyordum, şu an paramedik oldum
Can kurtarıyorsun çok kutsal mesleğin meslek hayatında başarılar diliyorum canım
kasiyer olmak isterdim iyi ki olmamisim sjsbjs mimarlik
İyi ki olmamışsın canım benim meslek hayatında başarılar dilerim
tesekkurlerrr
Küçükken öğretmen olmayı hayal ederken, bugün bir reklam ajansında kreatif yöneticiyim.
Doktor olmak isterdim ama işim fizyoterapist masör.
bilgisayar programciisu / bilgisyaar muhendisi.(issiz)
ögretmenlik isterdim şimdi sürünüyorum
Umarım hakkettiğin hayatı yaşarsın ablam
Subay olmak istiyordum Yönetici oldum
Meslek hayatında başarılar dilerim
Teşekkürler
Çiftçi olmayı hayal ediyordum çiftçi oldum
Veteriner olmak istiyordum operatör oldum
Idealimdeki mesleği seçtim ve yapiyorum
hayal etmiyorum
Neden ablacım?
Zor durum hayaler
Savci simdi ogretmen
Doktor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?