Çocukken, hepimizin büyüdüğünde olmak istediği birşey olmuştur mutlaka. Hatta bazı çocukların olmak istediği meslek ile alakalı hayalleri komik bile olabiliyor. Sen hatırlıyor musun peki? Çocukken ne olmak istiyordun? şimdi ne iş yapıyorsun?
Çocukken ne olmak istiyordun, şimdi ne iş yapıyorsun?
Çocukken büyümek istiyordum sadece. Biraz daha büyüdüğüm zamanlarda psikolog olabileceğimi düşündüm. Üniversitede ikinci planım olan bölümü okurken aslında editör olmak istediğimi fark ettim. Şimdi bir öğretmen olarak, editör olmak için çabalayacağım inşaallah :)
İngilizce öğretmeni ya da mütercim tercüman olmak isterdim
üst düzey yönetici asistanıyım işimi de aşırı seviyorum. Mesleğim sayesinde hem anadilim gibi ingilizce öğrendim hem zamanında çocuklara ders verdim hem de tercümanlık yaptım. Yani çok da sıkıntı olmadı
Çocukluk döneminde biraz zorluklar yaşadım gadası. Bu zorluklar yüzünden hayal kurma büyüyünce şu bu olayım diye hiç düşüncem olmadı. Hayat beni nereye sürüklediyse ben oraya gittim.
Çocukken avukat olmak isterdim cok konusurdum birde arkadaslarimi sevdiklerimi cok savunurdum sonra ingilizce öğretmeni olmaya karar verdim seviyordum ve yeteneğim vardı ama sınava girmedim... belki tekrar denerim şansımı
Barış Manço astronot olmayı bana ve akranlarıma öğreten adamdır. Bunu bir kenarda tutalım. İtfaiye olmayı bir ara yana yakıla istemiş oluşum, orijinal bir yönelim olarak ele alınabilir.😅😅
astronot olmak istiyordum, sonra büyüdükçe uzaydaki yalnızlıktan korktum ve zaten matematiğim çöküşe geçince vazgeçtim şghkglşgf işsizim -_- ama senarist olmak istiyorumm
Power Rangers olmak istiyordum. İşte sonra ülke şartları, o dönemlerde renkli dar tayt giyen erkeklere totoş falan demeleri yüzünden başka mesleklere yöneldik işte :/
Benden sonra şansı aynı soruyu paylaşan kişi 😅 cambridge te hem kimya hemde genetik mühendisliği okumak olmak istiyordum şimdi üniye hadırlanıyorum eğer böyle gidersem inşallah kazanırım
Polis olmayı çok istiyordum göz rahatsızlığım yüzünden olamadım tekstilde çalışıyorum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Cocukken asker olmak isterdim. ama kadin doğum uzmanı oldum. her gün en az 5-6 kadının vajinasını görmek zorunda kalıyorum. o kadar hissizleştim ki, artik kadin vucudu beni tahrik etmiyor. her gün vajina, bacak, kalça görmekten bıktım 😖😩😫
Sürekli değişirdi fikrim lisede aşçılık okudum sonra iki yıllık alakasız bir bölüm sonra da mühendisliğe başladım ama astrolog olmak istiyorum yani degismeye devam ediyor
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
İtfayeci olmak istiyodum şimdi afad için çabalıyorum
Bilgisayar mühendisliği öyle kenara atılacak bir meslek değil, hayirlisiyla her yerde iş bulur çapını da eğer yazılımdan yapıyosa onu havada karada kaparlae