İnsanlarla neden anlaşamıyorum, arkadaşlarımı tek tek kaybetmemin sebebi ne olabilir?

Ya arkadaşlarımı tek tek kaybettim bir tanesi hariç diğer ikisinde o kadar hiçbir suçum yok ki. Belki insanlar hayatlarından çıkarmak için bahane arıyor. Belli bir yaştan sonra kimse kimseyle uğraşmıyor. Yapayalnız kaldım sonuç olarak.
İnsanlarla neden anlaşamıyorum, arkadaşlarımı tek tek kaybetmemin sebebi ne olabilir?
Cevapla