Bensiz yapamazsın, unutamazsın, edemezsin bilmem ne, bir de terk edildiler
1 ay
Sadece tatlı mı 😌? İnanılmaz bir güç zehirlenmesi yaşıyorum 🤪.
Merak etme sadece sana söylenmiş sözler değil onlar.. geneli standart bir soz dizisi. bir sur sonra başkalarına denecekler.. bu hikayelerde iki taraftada özel bir şey yok.. standart duz insan işte :))
Yasemin sen ne anasının gözüsün
Her zaman hayatım shsnhshsbd
Çünkü orada aslında sadece intikam yok, kendi değerini de hatırlıyorsun 😊
Seni küçümseyen, bağımlı sanan birini ortada bırakmak, “bak gayet de yapıyorum” demek gibi.
Yine de bu tadı abartmamak lazım; fazla ego seni de zehirler. Keyfini çıkar ama orada takılı kalma 💅💔
Cevap
16Cevap
Hüç kimse vazgeçilmez değildir insanlar sürekli kendini öne atıp yapamadığı şeyleri bile hapmış gibi göstermeyi çok seviyor.
tekmeyi basıp geçerim öylelerine
Tatlı da bir de bazıları bu yüzden geri dönüp duruyor ve aynı şeyler baştan yaşanıyor o da çok yorucu
Sormam gereken bir soruydu sen sormuşsun. Yaptın mı böyle bir şey yok saymak görmezden gelmek işe yarıyor mu
Hiç ummadıgı anda terk ettim 30 kere istek attı instagramdan direk numara kapattım 😂😂 boş bırak nasıl geliyor 🐶 it gibi
Hep giden barışmak isteyen ve çabalamak isteyen sen miydin
Bana saygısı yoktu ayrıca tehditkâr konuşuyordu en önemlisi bana saygısı yoktu duzelmedi gitmeyi tercih ettim
Evet benimki de öyle ilk başlarda çok saygılıyken kaybetme korkumu gördükten sonra saygısını iyice bitirdi kafasına göre takılıyor rahatsız olduğum herşeyi yapıyor canım acıyor mu üzülüyor muyum umrunda olmuyor
Yaşadıklarının mislini yaşadım ama ilk önce kendine saygın her şeyi geç bunun gibiler narsist nasıl olsa benı seviyor ediyor bensiz yapamaz kopamaz diye her şeyi yapma eğiliminde hisseder o toksik biri asla da düzelmez senın ıcın en doğrusu onu bırakmak olur zor oluyor ama iyiliğin için bırakmak zorundasın öyle hayat geçmez sürekli manipüle yapar seni
İnsan bir yerden sonra kendınden şüphe ediyor kendini hatalı görüyor ki en büyük hatası karşında duruyor seni üzen biri bile bile üzüyorsa senı nasıl mutlu eder ki ileride arkana bakmadan uzaklaş ahtapot gibi yapıştı kalbine ama bu zararlı senin için kötü hayat seni bekliyor
Ben bıraktım arındım o kdar şaşırdı ki beklemiyordu sanıyordu hiç gidemem bir anda bıraktım onu bi daha olsa yine bırakırım özlüyorum ama bana saygısı olmayan insanı yanımda tutmam umarım sende öyle olursun bırakırsın
Kendini vazgeçilmez zanneden insanları kendileriyle baş başa bırakmak lazım
Çünkü artık bu tipler insanlara çok itici geliyor bir şeyler hissetseler bile bu tür insanlardan kaçıyorlar
Ortada bırakmadım ama insan gibi ayrılmışımdır sonuçta yaşanmışlıklar var saygı duyarım
Bölüm sonunda da timsah gözyaşları içinde aciz durumlarını gösterirler
Asıl zevkte o oluyor
Yaşadım 😜
Send bir tık içerlemişsin bu durumuma bence
Yapamazsın unutamazsın
Hiç uğraşamam.
Adamina denk gelmedigin icindir
Karşıdaki engin dağlar senin olsun ötede oyna.
Kimse vazgeçilmez değildir
Narsist işte
Ben kendimi vazgeçilmez sanmıyorum
Evet
Çok tatlı
Bayılırız mesela
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?