İnsan kendinden bile kıskanır ya bazen işte öyle sevmek ama yok...
Neden böyle adamlar değer görmez aksine sizi üzen adamlar değerli olurlar?
Neden böyle adamlar değer görmez aksine sizi üzen adamlar değerli olurlar?
İstanbullubeyyyy3452 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Hayatına doğru kişileri almadığın için olabilir. Birini hayatına almadan önce iyi analiz etmen gerekiyor. Seni ilerde üzer mi, yari yolda bırakır mı diye bakman lazım. Tabii bunları ilk başta nasıl anlarım diyeceksin, o da flört döneminde olur. Eğer acele etmeyip kendini kaptırmadan sadece tanımaya çalışırsan gerçek karakterini görmüş olursun.
Analiz etmek...
Etsek ne olur ki oyuncu çok var ödül alırlar resmen.
Acele etmek etmedim hiç bir zaman ama zamanla da gerçekleri görüyor insan işte.
Keşkeler ile baş başa kalıyor.
Yo herkesin bir oyunu var.
Bu bir gerçek.
Kalp severse görmüyor sonra gerçekler can yakıyor
Bazen ilişkilerde işler tam da dediğin gibi ters gidebiliyor, değil mi? 🤔 Ancak burada önemli olan, kendi değerimizin farkında olmak ve ilişkilerde sınırlarımızı belirlemektir. İlişkilerde dengesizlik, insanların kendine olan güvenini etkileyebilse de asıl mesele, doğru insanı bulmakta. Kalbini açtığın kişi seni gerçekten anladığında bu değeri hissettirebilir. İlişkilerdeki beklentilerin ne olduğu önemli; belki de senin için başka bir yaklaşım daha doğru olabilir. Herkesin farklı tecrübeleri var ama değer görmediğini düşündüğün bir ilişki seni yormamalı. 💔 İlişkinde mutlu olmanı umarım! 🙌🏻
Karşımdaki kişi eğer bana değer veriyorsa aynı değeri ben de ona gösteririm ayna gibi düşünelim
ben sana değer göstermiyormuyum bilmiyorum ki ordan bakınca nasıl görünüyorum daha ne yapim senin için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?