
Evet, maalesef
Hayır, o kadar da değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hayır ben kendim olmayı hiç bir zaman unutmuyorum. yani sırf birini kırmamak için karakterimden ödün vermezdim. tabi ki de insanları kırmamayı deniyorum ama bunu yaparken kendim olarak yaparım değişmem. ya da başkasına yaranmak için olmadığım biri gibi davranmam
Çok güzel ✌🏻
Teşekkürler :)
Bir söz okumuştum; "Sevdiklerine zor olmamak için o kadar basitleşiyorsun ki sevmeye değer bile görmüyorlar" hiçbir zaman bunu yapmadım. Yapacağımı da sanmıyorum çünkü insanlar için yaşamıyorum. Biri beni zor görse de görmese de beni pek ilgilendirmez~ ℳ
Sevdiğim insanlarla duygularım muhtemelen karşılıklıdır. Karşılıklı ise beni ben olduğum için seviyorlardır.
Kaldı ki zaten öyle zor, anlaşılmaz biri de değilimdir. Hiç gerek görmedim böyle durumlara.
Cevap
2Cevap
Yok yahu, kendim olmaktan vazgeçmem kimse için. Ben benim işte. 😂
Beni ben olduğum için kabul etmeyen insan nasıl sevdiğim biri olabilir ki.
Hayır değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?