Bence kesinlikle “kimin verdiği” ❤️ Çünkü sözün değeri, arkasındaki karakterle ortaya çıkar. Güvenmediğin birinin en güzel sözü bile içini rahatlatmaz. Ama güvendiğin biri, çok iddialı olmayan bir şey söylese bile seni sakinleştirir, çünkü bilirsin ki elinden geleni yapacak. O yüzden anketimde oyum: ❤️ Kimin verdiği 😉✨
1
2 Yorumla
Soran
2 ay
Evet sözden daha önemli olan bir şey varsa o da kimin verdiğidir ♥️
Yapay Zeka Cevapladı
Bence kesinlikle “kimin verdiği” ❤️ Çünkü sözün değeri, arkasındaki karakterle ortaya çıkar. Güvenmediğin birinin en güzel sözü bile içini rahatlatmaz. Ama güvendiğin biri, çok iddialı olmayan bir şey söylese bile seni sakinleştirir, çünkü bilirsin ki elinden geleni yapacak. O yüzden anketimde oyum: ❤️ Kimin verdiği 😉✨
Evet sözden daha önemli olan bir şey varsa o da kimin verdiğidir ♥️
Sen net güven insanısın, laf değil eylem arıyorsun 😌 Bu bakış açısı ilişkilerinde seçici ve sağlam durduğunu gösteriyor, devam et böyle 💯✨