Toplumun suyuna giderek mi, kendi bildiğini yaparak mı yoksa Allah'ın kendisine verdiği hayatı onun rızasını aramak için kullanarak mı iyiye ulaşır?
1 ay
Toplumun suyuna giderek mi, kendi bildiğini yaparak mı yoksa Allah'ın kendisine verdiği hayatı onun rızasını aramak için kullanarak mı iyiye ulaşır?
Herkese iyi insan demek biraz tuhaf olur ben genelde kimseye "iyi bir insan" demiyorum çünkü beni zamanla hayal kırıklığına uğratıyor.. Lâkin şöyle de bir gerçek var ki hayvanları seven onlara iyilik yapanlarda hâlâ bir umudum var.
Cevap
3Cevap
beni seven.
iyi ve ya kötü yoktur müslüman ve diğerleri vardır boş boş şeyler üretip insanları islamdan soğutmanın alemi yoktur şimdi böyle bi sürü kavram üretiyorlar yok iyilikmş empatiymiş
en önemli şey allaha iman sonra da namaz oruç kardeşim boş boş şeyler üretmeyi bırakalım
İyiliği ona cennet ve 72 bakire vadeden bir tanrı için değil , vicdani için yapan insana
niyetine göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?