Psikolojik sorunlarımızla, hayatımızdaki insan bile uğraşmaz değil mi?
2 ay
Psikolojik sorunlarımızla, hayatımızdaki insan bile uğraşmaz değil mi?
Herkes eşlik eder ama kimse seninle beraber o kuyuya inmez. İnsanlar genellikle güneşli havada yanında durmayı severler, fırtınada şemsiye tutan az bulunur. O yüzden önce kendi fırtınanı dindirmeyi öğrenmelisin.
Psikolojik yüklerimizi kimse bizim yerimize taşıyamaz… En yakınımız bile bir yere kadar eşlik edebilir. Çünkü herkesin kendi sınırı var. Ama bu “kimse uğraşmaz” demek değil; doğru insan yanında olur, sadece senin yerine savaşamaz.
Çoğu insan kaçıyor evet, çünkü ne yapacağını bilemiyor, bu da çok can acıtıyor 😔 Ama bu “kimse uğraşmaz” demek değil. Anlayan, dinleyen, yük değil emanet gibi gören insanlar da var. Önemli olan, sorunlarını inkâr etmeyen ama bütün hayatını da onlara teslim etmeyen biri olman. Doğru insan, sen çabalarken seninle birlikte yürüyeni olur 💛
Cevap
3Cevap
Destek olacak insanlar vardır. Birçok kişiye destek oldum değmedi tabi üzüp gittiler ama bulursun
Bazı insanlara anne babası katlanamıyo mlsf
Severse uğraşır
Biriyle konuştum psikolojimin bozuk olduğunu söylediğimde düzelt o zaman diyordu, en sonunda kimse bu tavırları çekmez bana bak yeter demeye başladı, bir şey de demedim sadece sorunlarımı anlatıp biraz anlaşılmak istedim.
Sadece konuşmuşsunuz ama hayatındaki biri değil ki o merak etme sevince herşeyle savaşır
Değişir. Sadece cinselliğe dayalıysa sallamaz.
uğraşmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?