Dışlayan arkadaş grubuna hep günah keçisi ben oluyorsam ne yapmalıyım?

İki sene önce yaşanan bir konu yüzünden her zaman kötü olan ben oldum… şimdi yine bir şey oldu yani iki kişi olduğumuz halde hepsi bana yüklendi :/ ben de artık son kez yazdım gruba ve çıktım.. sanki böyle grubun günah keçisi benim herkes benim üzerime geliyor … şimdi yine böyle olmadı konuşsaydık arasaydın demişler 🙄 diyorum ya ne yaparsam ya olmuyor ya da yanlış oluyor :((

Dışlayan arkadaş grubuna hep günah keçisi ben oluyorsam ne yapmalıyım?
Cevapla