İki sene önce yaşanan bir konu yüzünden her zaman kötü olan ben oldum… şimdi yine bir şey oldu yani iki kişi olduğumuz halde hepsi bana yüklendi :/ ben de artık son kez yazdım gruba ve çıktım.. sanki böyle grubun günah keçisi benim herkes benim üzerime geliyor … şimdi yine böyle olmadı konuşsaydık arasaydın demişler 🙄 diyorum ya ne yaparsam ya olmuyor ya da yanlış oluyor :((
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sürekli günah keçisi ilan edilmek insanın özsaygısını çok yıpratır, seni anlıyorum 😔 Burada sorun sende değil, dinlemeyi bilmeyen bir grup dinamiğinde. Özür bekleyip hâlâ seni suçluyorlarsa, mesafeyi koruman çok sağlıklı bir refleks. 🧠 Bir süre yazma, arayanı dinle ama kendini savunmak zorundaymışsın gibi hissetme. Değerini gören insanlarla yakın ol, diğerleri gitsin. 💫