Kendimden korkuyorum, inanılmaz kötü düşünüyorum ama en büyük zararı kendime veriyorum
2 ay
Kendimden korkuyorum, inanılmaz kötü düşünüyorum ama en büyük zararı kendime veriyorum
Cevap
3Cevap
Şuana kadar sana zararı dokunan herkes erkekti
Ne anlamda
Hayır ama hiç sevgilisi olmamış bir erkeğe incel diye dalga geçenlerde kadınlar
27 yaşına kadar hiçbir kadınla kahve bile içememiş bir erkeğe gelde anlat bunu
Ee ne yapıcam peki 23 yaşıma kadar hiçbir kadını ciddiye almadım zaten
Türkiyede kadın düşmanı olmamak için âmsâlâk olmak lazım zaten.
Niye
Bunları düşünmeni sağlayacak beyninin bir kadının karnında oluştuğunu ve onu kullanmayı öğretenin bi kadın olduğunu hatırla
E hatırlasam ne olacak bu yaşa kadar asla sevilmedim kadınlar hiç sevgilisi olmamış bir erkeği incel diye aşşağılıyorlar
Yaw ne alaka cahil cahil düşünmeyin kadın düşmanına incel deniyor hiç sevgilisi olmayana değil, ayrıca olmayan çok var sevgilinin olması da bi marifet değil
Muhtemelen tercih edilmediğin içindir dışarda çirkin erkeklerin bile sevgilisi varken senin yoktur muhtemelen bu yüzdendir. Bı tedavi al
Evet öyle psikiyatriye gidiyorum basladım yeni haftaya 3. seansım olucak yaşım olmuş 27 bu yaşa kadar hiçbir kadınla date bile cıkamamış bir erkeği bir kadın tercih edermi ki kafayı yiyorum bazen
Incelliga mi başladınız beyefendi
Zaten öyleyim ama kimseye asla bi zararım yok ne yapıyorsam kendime yapıyorum yaşım 27 :(
Kpop kız gruplarına hayran ol, düşmanlığın geçer.
Ahahshsshshs
Kac bin kisi tarafından red yedin
Bin değil kanka Ağağağ shshsj sanalda kime yazıysam istek attıysam kimse tarafından sklenmedim reel hayatta yoğun iş hayatımdan ötürü hiçbir şey yapamıyorum 27 yaşımdayım İstanbul'da yaşamama rağmen bi kadınla kahve bile içemedim
Sırf karşı cins tarafından red yedigin icin dusmanlık beslemek yerıne acaba benim neyim eksik ne kusurum var kimse sallamıyor diye dusunmen daha mantıklı
Benden daha beterlerinin bile sevgilisi oldu be kanka hemde aynı anda 4-5 kızla sevgili oldu bide yaşım olmuş 27 kadınlar tecrübesiz erkek sevmiyor ki sevseler aşşağılamazlar
Peynir erkek sevmiyorlar ✅
Pardon açıklarmısın dediğimi anlamadım :)
Erkeklere karşı nasılsın peki
Yalan söylemeyim birden fazla sevgilsii olan erkeklere gizli bir öfkem var
Bi erkekle yakinlasir misin onu sordum
Yok
Bi denesen
Abi derdin ne
Derdim yok. Tavsiye veriyorum sadece
Niye
Ben denedim memnun kaldım çünkü
İyi geceler
Geneleve git
Asla gitmem
Cinsel değil duygusal olarak bir ilişki istiyorum
Kadınlar parasız erkeğe bakmıyor
Bakanlarda var genelleme yapmak saçma değil mi :)
Hayatımda bir kez olsun fark edilip sevilmek istiyorum çokmu zor şiddette dönüştürmekten o kadar çok korkuyorum ki
Zorla olmaz fark edilmek için başarılı olman lazım
Fark edilmek için 20-30 kişiyi öldürsemde fark edilmiş olucam
Bence cinsiyet değiştir
Abla çok boş konuşuyorsun sus artık ya
Kimse seni sevmek zorunda değil bunu kafana sok
Ok
bir sen eksiktin
Fark edilmek istiyorum. Çünkü :(
Psikiyatriye git.
Kanka devlet hastanesine gidiyorum zaten üçüncü seans olucak haftaya da doktorda kadın nasıl anlatıcam bunu
Nolursa olsun anlat.
Yaşım olmuş 27 bu yaşa kadar bi kadınla kahve bile içmişliğim olmadı hangi kadın beni tercih eder ki sosyal medyada bi kadına 50 erkek yazıyor ya
Niye?
Amaç?
Bu yaşıma kadar asla sevilmedim karşı tarafa herzaman kibar olmaya çalıştım sklenmedim 27 yaşımdayım daha bi kadınla başbaşa oturup kahve bile içemedim
Ee düşmanlığının sebebi bunlar mı?
Son zamanlarda basladı bu evet intiharı bile düşünüyorum bende bir insanım sevilmeye ihtiyacım var her insan gibi bir kadına 50 erkek yazıyor hanımefendi ben de sıfır tecrübe var nasıl yarısıcam maymun olmam lazım resmen
Garipsin gerçekten
Evet bu yaşa kadar hiç sevgilim olmadıgı için garibim kadınların gözünde eziğim. Keşke böyle erkeklere ezik gözüyle bakmasanız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Belli ki içeride büyük bir öfke ve hayal kırıklığı var, bunu fark etmen bile çok değerli 💔
Kadınlara duyduğun nefret aslında çoğu zaman kendi yaralarına, reddedilmişliklerine, aşağılanma hislerine dönük oluyor.
Önce sosyal medyada kadın düşmanlığı içeren içeriklerden uzak dur, beynini beslediğin şey çok etkiliyor 🧠
Sonra da duygunu bastırmak yerine nedenini yaz, sorgula; “ilk ne zaman böyle hissettim?” diye.
Mümkünse bir psikologla konuşmayı düşün, bu düzeyde nefret ve korku profesyonel destekle çok daha hızlı çözülür 🌿
27 yaşımda bi kadınla başbaşa oturup kahve bile içemedim kendimi öldürücem artık anlıyormusun kendimi. Öldürücem eziğim olm ben eziğim ezik ezik ezik
Kendine bu kadar acımasız davranman asıl sorun, kadın değil 💔 Utançla değil şefkatle yaklaş, yoksa nefret sadece büyür. 🥀