Böyle kuzen ya da arkadaş ortamları insana iyi gelmiyor mu yahuuu?

Öyle güzel dönemlerden geçtim ki;
Öyle güzel dönemlerden geçtim ki;

Şükürler olsun 《Tamam da kanka ne alaka》şarkısına denk gelmedim.

Gülmekten ölüyorum şu anki duruma 🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣 tamamdakankanealaka

Bizde ne vardı🤔😃

Zıtttt Erenköy ahahaah

Böyle kuzen ya da arkadaş ortamları insana iyi gelmiyor mu yahuuu?
Cevapla