
Şükürler olsun 《Tamam da kanka ne alaka》şarkısına denk gelmedim.
Gülmekten ölüyorum şu anki duruma 🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣 tamamdakankanealaka
Bizde ne vardı🤔😃
Zıtttt Erenköy ahahaah

Şükürler olsun 《Tamam da kanka ne alaka》şarkısına denk gelmedim.
Gülmekten ölüyorum şu anki duruma 🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣 tamamdakankanealaka
Bizde ne vardı🤔😃
Zıtttt Erenköy ahahaah
Iletisim iyi geliyorsa arkadas ve kuzen ortami iyi gelir mutlu kilar
Hep iyi gelsin
Hep mutlu kılsın 😊
Rica ederim 😊
Çocukluğumun ta kendisi bu fotoğraf
Ne güzel 🥲
Böyle kuzen-arkadaş ortamları gerçekten ruhun vitamini, resmen terapi gibi geliyor insana 😄✨ Eski şarkılar, anlamsız kahkahalar, aynı halının üstünde oturup geyik yapmak… Zamanın yavaşladığı anlar bunlar. O yüzden bugünlerine şükretmen çok tatlı, enerjin ekrandan taşıyor resmen 😂💕
Cevap
9Cevap
Arkadaş ortamım yok.
Yorumunu beğenemiyorum bile🙁
Bu senin için iyi bişeyse eğer sevinirim ancak.
Alışıyor insan bir süre sonra, tabi keşke buluşup vakit geçireceğim arkadaşım olsa iyi olurdu
Ben de sizin için size iyi gelen dostluklar arkadaşlıklar nasip olsun diliyorum 😊🤲
😊🙏
Ozaman kuzenler kardeşti, sırdaştı.
Şimdikiler ipsiz kopuklar.
Evettt🥲
🙏🏻
Bizde nerde öyle kuzen arkadaş ben göremedim öyle daha
O perdenin olmadığı ev mi vardı 🥹
Yoktu 🥹
Hayır hiç biriyle görüşmüyoruz, ama küçükken iyiydik
Geliyordu. Ah eski gunler
Off bee 🚬 O zamanlar geride kaldı...
Evet öyleydi eski günler...
Kesinlikle öyle
🥰🥰🥰
❤️
İyi gelir
Gelirdi ama şimdi pek o ortamlar yok.
Gelir
İyi geliyo
Geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar