Sevgilimin kuzenleri ve arkadaşları onu kötü etkiliyor?

Daha önce sevgilimin A* kuzeniyle olan ergenlik dönemlerinden kalma mesajlarını gördüm. Her akşam birbirlerine açık kadın fotoğrafları atıp kadınları nasıl b**erecekleri hakkında konuşmuşlar. Aynı zamanda takvim gibi 3* çektikleri günleri yazmışlar. İşte “iki gündür ç*kmiyorum çok fenayım iki üç ‘k*rı’ at” “ramazan geliyor gelmeden önceki her gece ç*kelim” vb. Ya da “çok büyük ya da küçük m*me sevmiyorum tam avucum doldursun” “al o zaman bu tam sana göre” bu tarz mesajlaşmalarla dolu. Sevgilim ergenlik dönemi olduğunu ve ne yaptıklarını bilmediklerini hem de benden önce olduğu için karışmamam gerektiğini söyledi. Fakat bu zihniyet beni fazlasıyla iğrendirmişti. Daha sonrasında bu A* kuzeninin ona hala kadın fotoları attığını gördüm iğrenç söylemler eşliğinde sevgilim bir şey yazmamış ama bu kuzeni durmadan atıyordu. Ben de rahatsız olduğumu söyledim ve bunu kavgasını yaptık. Kuzenini uyardığını atmayacağını söyledi. Konu kapandı. Sonrasında bir gün sevgilimin hesabından bildirim geldi hesap bende açık olduğu için. Uzun zamandır girip keşfete dahi bakmamışken o an giresim geldi ve mesaja girdim. E* arkadaşı bi kadın atmış ve kadının g*tü apaçık ortada. Aynı zamanda bu arkadaşıyla sevgilim dışarı çıkmışlardı yani yanyanalar. Yanyanayken neden böyle bir şey atılıyor. Yukarı çıkıp baktım 5-6 tane daha bu tarz mesaj gördüm. Sevgilim hiçbirine bir şey yazmamış ama benim göreceğimi ve kızacağımı bildiği halde de atma da dememiş. Sonra daha da meraklanıp kuzenleriyle olan grubuna girdim ve daha sohbeti açtığım an m*me gördüm A* kuzeni atmış. Yukarı çıktıkça daha çok gördüm. B* kuzeni ise bir popiş atıp “ben bunu nasıl s**erim ha” falan demiş. Sadece 5 dakika baktım ve 10-15 tane yine bu tarz mesaj gördüm. Sevgilim bu mesajlara da cevap vermemiş ama yine atmayın dememiş. Üstelik A* kuzenine rahatsızlığını daha öncesinde söylemesine rağmen o kişi buna devam etmiş. A* kuzeni sevgilim ona rahatsız olduğunu söylediğinde “benim sevgilim varken atmıyordun zaten” demiş. Burdan anlıyorum ki A*nın sevgilisi varken bunlar atılmıyor o kız var diye ama ben varken ben hiçe sayılıyorum ve bu mesajlar atılıyor. Ben sevgilime attıklarında neden atma yazmadın sessiz kalman da yaptıklarınınbi onaylama yöntemidir dediğimde de hayır değildir diyor. Bu olayın üzerine onlar s*pık düşünceli insanlar onlarla arana mesafe koy dedim koymadı. O zaman ben yokum dedim ve tamam dedi. B* kuzenine ayrıldığımızı anlatmış ve kuzeni de “kızın gördüğünü bilsem atmazdım biz aramızda şakalaşıyorduk” demiş. Öncelikle bu nasıl şaka? Ve kızın gördüğünü bilsem atmazdım ‘kızın gördüğü yerde yapmam görmediği yerde yaparım’ demek değil mi? Sevgilim bana abarttığımı her erkeğin böyle olduğunu ve benim gibi hiçbir kızın bunu bu kadar abartmayacağını söylüyor. Ben haksız mıyım? Abartıyor muyum?

Sevgilimin kuzenleri ve arkadaşları onu kötü etkiliyor?
Cevapla