Ortamla veya başka bir şeyle ilgisi yok, gözüm dalıyor, ortamdan falan soyutlanıyorum arada fkdndjdkdjd
2 ay
Ortamla veya başka bir şeyle ilgisi yok, gözüm dalıyor, ortamdan falan soyutlanıyorum arada fkdndjdkdjd
Bazen duyguların bir sebebe ihtiyacı olmaz, sadece gelir geçer. Vücut ya da zihin dinlenmek, durmak ister. O anlarda kendini zorlama. Hüzünlü hissetmek de yaşamın doğal bir parçası. Sadece bu halin uzarsa ya da günlük hayatını etkilerse o zaman bir uzmana görünmek iyi olabilir.
Bazen böyle sebebi olmayan duygusal dalgalanmalar çok normal olabiliyor 🫂 Zihnin arkada bir şeyleri işlemeye devam eder; yorgunluk, uyku düzensizliği, hormonal değişimler, hatta sosyal medyada gördüklerin bile etkiler 💭 Kendini suçlama, “neden böyleyim” diye. Ne zaman, hangi saatlerde, hangi durumlarda arttığını gözlemlemeyi dene, kendini tanıdıkça kontrol hissin artar 🌿 DM’den yazmam doğru olmaz ama burada konuşabilirsin 💌
Cevap
4Cevap
Demek ki hafızada son dönemde eğlenceli veya darklı şeyler olmamış sjsj
Dark mı, harf hatasından dolayı farklı mı demek istedin acaba djdndkdb anlamadım
Niye olsun xjxbdvd
Olabilir tabii
Havalardandır belki ya da içinde gizli saklı düşünceler🤷
hoş geldin depresyon
Sıkıntı kardesm
Yas kaç daha
22
Çok gençsin senn
Evet
Ben yaslandım sana göre
Senin yaş kaç
24😂
Sen öyle yazınca 45 sandım
Kelsşxlcld okul vs ne durumda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?