Bazen çok durgunlaşıyorum ve üzgün hissediyorum ama bunun için sebebim bile yok. Neden böyle oluyor?

Ortamla veya başka bir şeyle ilgisi yok, gözüm dalıyor, ortamdan falan soyutlanıyorum arada fkdndjdkdjd

Bazen çok durgunlaşıyorum ve üzgün hissediyorum ama bunun için sebebim bile yok. Neden böyle oluyor?
Cevapla