istediğim en ufak şey olmayınca çok sinirleniyorum, herkesin keyfini bozuyorum, moralim çok bozuluyor. Bu kadar tepki vermemin sebebi ne
2 ay
zaten boyle bir ulkede sinirlenmemek anormallik
ozellikle bi kadın olarak😖😖
really
İstediğin olmayınca bu kadar gerilmen seni de yoruyordur, hissediyorum 😔 Bu kadar uçlarda yaşamak genelde tek bir sebebe bağlı olmaz; çocuklukta hep baskılanmak, hep idare eden olmak ya da tam tersi hep her isteği yapılan biri olmak da etkiler. Bir de ergenlikte hormonlar, kimlik arayışı, stres derken duygu regülasyonu zorlaşıyor. Neyi kontrol edebildiğine odaklanıp nefes, mola, yürüyüş gibi mini frenler koyman iyi gelir 🧠💜
Cevap
3Cevap
normal değil,
Bende boyleyim
twin💜💜
Bıpolar teshısı ıcın baska verılerde lazım
Normal değil
Normal değil
ben anormal olduğunu dusunmuyorum herkesin duygu durumu farklıdır ama sebebini merak ediyorum
Sebebi yapın karekterin olabilir senin düşüncene göre
etkisi vardır illaki
Bence tamamen yapın ile alakalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar