En ufak sey olmayinca cok sinirlenmek normal mi, duygularimi neden bu kadar uclarda yasiyorum?

istediğim en ufak şey olmayınca çok sinirleniyorum, herkesin keyfini bozuyorum, moralim çok bozuluyor. Bu kadar tepki vermemin sebebi ne
En ufak sey olmayinca cok sinirlenmek normal mi, duygularimi neden bu kadar uclarda yasiyorum?
Cevapla