Akıl vermeye çalıştım, ne demeye engellersin densiz... Yakışıyor mu?
2 ay
Bazen insanlar senden çözüm değil, sadece dinlenmek ister. İyi niyetle yazdığın uzun cevaplar onlara baskı veya öğüt gibi gelebilir. Engel atmak çoğu zaman kendini koruma refleksidir, sana değil kendi sınırına saygıdır. Tepkin sakin olmak ve üzerine alınmamak olsun. Herkes aynı dili konuşmuyor. Saygı duy, yoluna bak.
Sizin onun sorusuna verdiğiniz değerin birazını size vermemiş demek ki.
Muhtemelen öyle oldu.
Yaşadığı sorun ciddi can yakıcı idi
Ben de dişim döndüğü kadar anlattım
Ufkunu açmaya çalıştım.
Beraberliğinde aldatılmaya devam edeb bir insana “ kendine şunu sor bu beraberlik bu haliyle bir yıl daha devam edebilir mi katlanabilir miyim”
Cevabın kararın olacaktır dedim.. engelledi hasbam
Bence sizin seviyeli yorumunuz ona fazla ağır gelmiş olacak ki kaldıramayıp engellemiş
Bilmiyorum
Aslında konuyu özellikle yazdım ki buralarda ise okusunda utansın istedim.
Bence sizin seviyeli yorumunuz ona fazla ağır gelmiş olacak ki kaldıramayıp engellemiş
Ya öyle
Ya da sorusuna bu kadar ciddi
Bir yanıt beklemiyordu
Görür mü bilmem fakat umarım görür.
Bilemiyorum bu zamanda kimin ne düşündüğünü anlamak zor.
Ki bazen bazı şeylerin anlamı dahi yoktur.
Sadece üzüldüm
Bir nebze yardım etmeyi amaçlamıştım
İnsanları anlamak gerçekten çok güç
Gerçekten yardıma ihtiyacı olan biri değilmiş diye düşünün
Aç olan birine uzatacağın yiyecek her ne olursa olun alır
Gerçekten ihtiyacı olmayan ise almaz, iter.
Olsun *
Haklısınız
Ama yinede insan üzülüyor
Saf bir hüzün hali
Gece için harika bir duygu
Bu da geçer 🌌
Geçer elbette
Umarım onun için de geçer
Beni kırdığına değsin umarım
Teşekkür ederim bu arada vakit
Ayırıp destek olduğunuz için
Umarım ikiniz için de geçer
Rica ederim ne demek
Siz ellerinizden geleni yaptınız, o nedenle fazla üzülmemeye çalışın
Size huzur dolu bir gece dilerim 🌌
Bilmukabele
Belli ki alınmışsın, haklısın da, emek verip engel görmek can sıkıcı bir durum 😔 Ama şunu unutma; herkesin sınırı, ruh hali, tahammülü farklı. Senin iyi niyetle yazdığını kaldıracak duygusal olgunluk onda olmayabilir. Buna tepkin “demek ki benim desteğim ona fazla geldi” deyip içinden bitirmek olmalı. Cevap alamamak bazen en net cevaptır 💔
Cevap
2Cevap
Seveni sevmezler, dikeni severler. iyilik yaramıyor bazı insanlara ondandır.
Teşekkür ederim desteğiniz için
adiliginden
Teşekkür ederim
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?