Birini uzun zamandır engellemiştim, ne yazayım?

Çok sevdiğim bir arkadaşımdır, erkek. Ama sevgili falan değil yanlış anlamayın, evliyim zaten çocuğum da var. Okuldan tanışırdık, sebepsizce engellemiştim, eşim görür yanlış anlar diye. Eşimle yeni evliydik, bilmiyor arkadaşımı , ha bilse de sorun yapmaz, bana güveniyor. Sadece sınıf arkadaşımdı. Kitap okurduk beraber, ders çalışırdık. Ona ben çok yardımcı olurdum derslerde. Her neyse, şimdi evlendim çocuğum da var ama uzun zamandır engeliydi. Yazsam bana kesin kırgındır ve tavırlı davranabilir. Ne yazayım ne açıklayayım? Fikir verir misiniz?
Birini uzun zamandır engellemiştim, ne yazayım?
Cevapla