Kendimi birine defalarca anlatmak zorunda kalmak istemiyorum. Eğerki beni anlamıyorsa boşuna uğraşmak istemiyorum. Bu beni çok yorar zaten çok net bir insanımdır. Karmaşık birisi değilimki. Anlamak istemiyorsa yeterince beni anlamaz ve bu benim açımdan çok yorucu olur. Yorulmak istemiyorum.
Ne kadar konuşur isen konuş anlatırsan anlat söylediklerin sadece karşıdakinin ankayabildigi kadardır. Kimseye kendini kanıtlamak ya da ispat etmek zorunda değilsin
Evet, hem de defalarca… Özellikle anlamak istemeyene kendimi parçaladığım çok oldu 😅🌀 Bir noktadan sonra şunu fark ettim: Kendimi tekrar tekrar anlatıyorsam, karşımda duymak istemeyen biri var. Artık enerjimi, gerçekten anlamaya niyeti olana ayırıyorum. Sessizlik bazen en net cevap oluyor 💔✨
evet eşime okadar bsğır çağır anlatmak kendimi ifade etmek derdimi ifade etmek istiyorum ki ama o her yaptığımda boş boş konuşma diyip arkasını dönüyor
30'umdan sonra bıraktım baktım ki anlamıyor yol aldım bir yaşa kadar tecrübesizlik olabilir ama tecrübe kazandıktan sonra tekrar bu duruma düşmemeli insan.