Kendi kendinize atlattığınız kimseye bahsetmediğiniz dertleriniz oldu mu?

Ben hayatım boyunca yaşamak istediğim şeyi bırakmak zorunda kaldım aslında bu benim için büyük bi olaydı ama kendimden bile sakladım sanki etkilenmemişim gibi davrandım. kimseye üzüntümü anlatmadım kendi içimde yaşadım her şeyi. çok garip hissediyorum ne yaşadım üstümden ne geçti öyle diye. benzer bişey yaşadınız mı
Kendi kendinize atlattığınız kimseye bahsetmediğiniz dertleriniz oldu mu?
Cevapla