Böyle bana gelen oldu 😂
O kişi sen misin dedim manyak yan yan baktı 🤣🤣
O kişi sen misin dedim manyak yan yan baktı 🤣🤣


Maalesef ki böyle yapan kişiler var bir arkadaşım soruyor onun için soruyorum Ona yardım etmek istiyorum deyip hayat hikayesini bir başkasının hayatıymış gibi anlatan çözümü psikoloğun yerine bir başkasında arayan kişiler var
Ben derdini çok anlatan değil daha çok dinleyen biriyim
anlatmayı değil çözmeyi seviyorum!
arabesklik değil çözüm odaklı olmayı seviyorum.
derdimi anlatsam düşman sevinir dost üzülür
Cevap
9Cevap
Hayır öyle bir şey yapmam.. ben zaten kimseye dert anlatmam.. çok çok nadir anlatırım o da güvendiğim samimi olduğum kişiye
Yok. Kendi derdimden utanmadım, korkmadım. Hep kendim gibi davrandım.
Kaliteli soruların hastasıyız.
Hayır benim bir tane anlattığım var o da kardeşim zaten arkadaşım da yok yani kimseye de güvenmem 🙂
Yok anlatmadım. Genelde dert anlatmam kimseye...
Hayır direkt derdimi söylerim yok arkadaşım dedi yok kuzenim yazdi falan uğraşamam dolambaçlı yolla.
Yapmadım ama şükür kendi yolumu her turli cikariyorum
Aklıma gelmez benim düşünemem ben öyle şeyleri ruh kabul etmez bende
O kadar düşmedim şükür
Hayır hiç yapmadım çünkü hiç dert anlatmadım 😂
Hayır yapmadım
Hayır, dert anlatmayı sevmem.
Hayirb
Ne gerek varsa hıh
Ben sorunlu muyum aw
Evettt☺️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?