Çirkinim diye dışlanıyorum, asosyalim, iş de bulamıyorum; bu kısır döngüyü nasıl kırabilirim?

Tipim yüzünden çok dışlanıyorum, ne iş bulabiliyorum ne bir şey, hiç arkadaşım yok, çok üzücü. En iyi tarafı, köye atanırsam sorun yaşamam çünkü asosyalim zaten…

Çirkinim diye dışlanıyorum, asosyalim, iş de bulamıyorum; bu kısır döngüyü nasıl kırabilirim?
Cevapla