Tipim yüzünden çok dışlanıyorum, ne iş bulabiliyorum ne bir şey, hiç arkadaşım yok, çok üzücü. En iyi tarafı, köye atanırsam sorun yaşamam çünkü asosyalim zaten…
2 ay
Tipim yüzünden çok dışlanıyorum, ne iş bulabiliyorum ne bir şey, hiç arkadaşım yok, çok üzücü. En iyi tarafı, köye atanırsam sorun yaşamam çünkü asosyalim zaten…
Çok güzel. Çok şanslısınız.
Müthiş kıymetli bir şeye sahipsiniz.
Gerçek düşüncelerini ifade etmişler.
İletişinizi hemen kesin.
Silin sizin hakkınızda öyle düşünenlerin numaralarını.
Ulaşmalarına engel olun.
Ne mezunusunuz.
Eğitim durumunuz.
Daha önce çalıştınız mı bir yerde.
Kendini böyle hissetmen çok üzücü, gerçekten ağır bir yük taşıyorsun belli 😔
Çirkinim düşüncesi seni kilitlemiş, oysa insanlar çoğu zaman enerjiye, tavra, güvene çekiliyor.
Ufak şeylerle başla: saç, giyim, duruş, ses tonu; hepsi algıyı değiştirir ✨
İş için de online işler, uzaktan çalışma, kurslar deneyebilirsin.
Köy tayini kaçış değil, belki de sakin bir yeniden başlama olabilir 🌿
Cevap
12Cevap
Ozguvenini gelistircek seylere yonelsen ne bileyim sosyallesecegin ortamlar bulsan. Güzellik goreceli ya birde guzel cirkinden ziyade iyi insan-kötü insan var. Ben olurum seninle arkadas 🌸🌸
Tipini güzelleştirecek kıyafet giyin kalp güzelliğin de zamanla yüzüne yansır
Cirkinlikle alakası olduğunu sanmıyorum, cakra meselesi
Resim koy biz karar verelim güzellik göreceli bir kavramdır senin için çok güzel olan benim için çirkindir
Güzellik göreceli bir kavram tipin vardır tipsizim diyip durma
Rabbim yardımcın olsun güzellik çirkinliğe takılma bende takılıyordum çok fazla ağlıyordum bazen zaman kaybı boş ver
boş ver bende çirkinim zerre umurumda değil seninde umurunda olmasın hayatı kendine zehir etme
Degistirebilecegin seylere odaklan
konuşmak ister misin?
Tipini bahane etme
Güzellik farklı bir şey çok takılma
Nerde yaşıyorsun
Ne var tipinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?