Daha verimli olduğunuz durum hangisi: kafanız rahatken mi yoksa kazanmak zorunda olduğunuz baskı altında mı?

Mesela futbolda şöyle bir durum var: Bir takımın hiçbir iddiası yok, kazansa da kaybetse de bir şey değişmiyor. Diğer takım ise mutlaka kazanmak zorunda; şampiyonluk ya da ligde kalmak için. Sizce hangisi daha iyi oynar ve daha motive olur? Aslında bunu insan hayatına uyarlarsak, siz hangi durumda daha verimli oluyorsunuz?
Daha verimli olduğunuz durum hangisi: kafanız rahatken mi yoksa kazanmak zorunda olduğunuz baskı altında mı?
Daha verimli olduğunuz durum hangisi: kafanız rahatken mi yoksa kazanmak zorunda olduğunuz baskı altında mı?
Cevapla