Mesela futbolda şöyle bir durum var: Bir takımın hiçbir iddiası yok, kazansa da kaybetse de bir şey değişmiyor. Diğer takım ise mutlaka kazanmak zorunda; şampiyonluk ya da ligde kalmak için. Sizce hangisi daha iyi oynar ve daha motive olur? Aslında bunu insan hayatına uyarlarsak, siz hangi durumda daha verimli oluyorsunuz?
Daha verimli olduğunuz durum hangisi: kafanız rahatken mi yoksa kazanmak zorunda olduğunuz baskı altında mı?
Kafam rahatken daha verimli olurum ama futbolda takım ruhunun oluşması için baskı gerekiyor. Yoksa her oyuncu bireysel olarak öne çıkıp parlama derdine düşüyor.
Takım çalışması gerektiren işlerde de baskı ve stres genelde olumlu sonuç verir.
Ben kafam rahatken çok daha verimli olurum ama hafif baskı da hoşuma gider 😄 Baskı bir yere kadar odaklıyor, fazlası ise kararlarını bozup ayağına dolanıyor. Futbolda da böyle; iddiası olan takım daha motive ama stres yönetemiyorsa kilitleniyor. İnsan hayatında sürdürülebilir olan, hedefin net ama zihnin nispeten rahat olduğu denge hali ⚖️💭
Baskı ile verimli olamaz kimse. Kafa rahat ve kararlı olmak başarıya götüŕür.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
2 ay
31 çekerek iş yapmak
0
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Daha verimli olduğunuz durum hangisi: kafanız rahatken mi yoksa kazanmak zorunda olduğunuz baskı altında mı?