Başarmak için çok çalışmak şart mı yoksa daha az çalışarak da başarılı olunur mu?

Başarıyı overrated bir şey olarak bulsam da… başarı üzerinden başaramamış insanlara çok çalış demenin en iğrenç şey olduğuna inanıyorum

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Küçük bir örnek ama … özel ders verirken öğrencilerim ve aileleri beklenti olarak … nasıl başaracağız … çok daha fazla ders çalışması lazım … çok daha fazla soru çözsün diye başlıyorlar cümleye… daha az çalışarak daha başarılı oluyoruz… çok çalışmak öğütü dünyanın en büyük kolaya kaçma hareketi

Başarmak için çok çalışmak şart mı yoksa daha az çalışarak da başarılı olunur mu?
Cevapla