Çok çalışmak mı, az ve verimli çalışmak mı insanı daha başarılı yapar? 


Az ama verimli çalışmak, yani evet çok çalışmak gerek tabii ama çok çalışıp boşa çalışmaktansa az ve öz çalışılır yine kazanılır. Bir de çok çalışıldığında beyin de artık bir yerden sonra almıyor, diğer bilgileri resetliyor. O yüzden az ama düzenli çalışıp verim almak...
Cevap
15Cevap
Hiç verimli olmadıktan istersen 24 saat çalış, hiçbir şey ifade etmez🙂
Konsantre olabilmek işin özü budur çalışmak ve eğlenmek arasındaki dengeyi kurabilmek
Torpil veya baba parası yoksa çok ve verimli çalışıp kendini paralamak
Çevresi ve arkası insanı başarılı yapar. Sizle çok alakası yok inanin
Akıllı ve stratejiyi birleştirip çalışmak, yani az çalışmak ama verimli çalışmak
Az ama düzenli ve verimli çalışmak
Sevdiği işte çalışmak tabi ki.
Bazen çok bazen az ama akıllıca
Az ve verimli çalışmak
Ikiside değil.. doğru işi yapmak para kazandırır
Verimli çalışmak her zaman fayda gösterir
Çok ve verimli çalışmak
Az verimli
Stratejik çalışmak çok çalışmaktan daha önemli.
Az ve verimli
İstikrarlı çalışmak başarıya götürür
Mesleğe göre değişir
Doğru şeye çalışmak
Çok çalışmak
Azyap temiz olusun
Hepsi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?