Bir ilişkide konu fark etmeksizin tartışma bile saygı çerçevesinde oluyorsa o ilişkiden korkmayın başınıza bela olmaz, eğer söz nişan dönemi kavgalarında da senin ailen diye bir konu geçiyorsa koşarak uzaklaşın karşı taraftan.
Hangi cinsiyet olursa olsun tartışmada yalnızca hakaret ve aşağılamaya maruz bırakan insanın kendi küçüklüğünü ve değersizliğini o şekilde davranarak senin üstünden kapatan narsist ya da egolu birisi olarak görüyorum.
Buna açık açık saygısız, duygusal anlamda da istismarcı diyebilirsin 🙄 Böyle tartışma olmaz. Tartışma anında karşındakinin inancına, değerine, görünüşüne vuruyorsa, amacı çözüm değil can acıtmak. Bu da olgunlaşmamış, sınır tanımayan biri olduğunu gösterir. Kendini suçlama, bu tamamen onun karakter seviyesiyle ilgili. Mümkünse mesafeni koruman senin psikolojin için daha sağlıklı olur 💔
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Her tartışmada inancınızı, değerlerinizi veya dış görünüşünüzü aşağılama aracı olarak kullanan erkeğe ne denir?