Hiçbir şey yapmak istememe, evden çıkmak istememe hissi sizde de oluyor mu, nasıl başa çıkıyorsunuz?

Arkadaşlar ben 19 yaşındayım ve hiçbir şey yapmak, etmek, tutmak istemiyorum, evden de dışarı gitmek istemiyorum. Mesela arkadaşlarım veya sevdiklerim buluşmak istediklerinde yaza diyorum ya da işim var deyip sallıyorum. Sizde bu his oluyor mu ve nasıl başa çıkıyorsunuz?
Güncellemeler
2 ay
Uzun zamandır var 1 2 aydır
Hiçbir şey yapmak istememe, evden çıkmak istememe hissi sizde de oluyor mu, nasıl başa çıkıyorsunuz?
Cevapla