Kendinizi çaresiz hissettiğinizde ne yaparsınız? Aranızda aylardır evden cıkmayan var mı?

Kendinizi caresiz, yalniz, cok kotu hissettiginizde ne yaparsiniz? İyice dusunerek gercekten ne yaptiginizi yazarsaniz iyi olurdu benim icin. Aranizda aylardir belki yillardir evden cikmayan, disari cikma korkusu yasayan var mi? Her insan kotu kalpli gibi hissettiginiz oluyor mu?
Kendinizi çaresiz hissettiğinizde ne yaparsınız? Aranızda aylardır evden cıkmayan var mı?
Cevapla