
İlgi açlığı, tamamen kendine güvenen biri ilgi çekmeye çalışmaz diye düşünüyorum 🤔

İlgi açlığı, tamamen kendine güvenen biri ilgi çekmeye çalışmaz diye düşünüyorum 🤔
Bir insanın gösterecek kişiliği , başarısı , vizyonu , marifeti yoksa eğer vücudunu teşhir ederek ya da onurunu zedeleyecek davranışlsrda bulunup erkeklerin ilgisini çekmeye çalışır bir nevi hedef şaşırtirlar 😂 çünkü başka türlü dikkat çekme şansları yoktur
😂😂😂😂 uff aklıma şey geldi ya poposunu atıp da ilgi bekleyen kız 🤦 sonra ben karşı cins için kolay lokma değilim diye yorum yapıp elde edemezler demesi gibi 😂😂
Haha 😂 Allah affetsin güldüm 🤣
Kendi hayatında var olamamış kişi ilgi çekmeye çalışıyor aslında, insan kendine yatırım yapsa, kandırmasa kendini, kendisini kendine beğendirse zaten ilgi çekmesine de gerek kalmayacak, o ilgi gelir kendisine , gelmese de eğer bunları kendi için yapabilirse yine mutlu olur. Mutlu olmak için bir erkeğe ihtiyacımız yok, sevgili olsa güzel olur lakin olmuyorsa da çok zorlamamak lazım.
Basit kızlar için bir erkeğin bakışı "kalite belgesi" gibi algılanıyor. Halbuki başkasının gözündeki değerin borsa kağıdı gibidir bir gün yükselir, ertesi gün çakılır. Kendi değerini bir başkasının ilgisine endeksleyen ekonomik krize girmeye mahkumdur.😃👎
Ahahaha harika bir yorum 👏🏻👏🏻😂😂😂
Yorum ve Eig için teşekkür ederim : )🥂
Tek erkeğin ilgisini çekmek istiyorsa yargılamam ama bir sürü erkeğin ilgisini çekmek istemekte ilgi o* biraz.
Helal beeee
Teşekkürler 🪻.
Rica ederim 🤗
Bence ikiye ayırmak lazım 😊 Bazıları gerçekten ilgi açlığıyla, onaysız duramayıp yapıyor; bu sağlıklı değil. Ama bazıları da sadece beğenilmekten hoşlanıyor, bu çok insani 💁♀️ Kendine güvenen biri de flört eder, süslenir, ilgi çeker; önemli olan “neden” yaptığı. İçini doldurmadan dışarıdan onay kovalayan kaybeder aslında 🔍
Cevap
4Cevap
Varoş, vizyonsuz ve kalitesiz olduklarını düşünüyorum.
✍️✍️✍️ imzanı at
İlgi için saçma hallere girmek ve uğraşmak çok itici. İlgi o doğal haliyle gelince anlamlı oluyor.
itici ve ezik olduklarını düşünüyorum
Bizde var öyle biri ay kalbim ağrıyor ay midem yanıyor o kişi bana baktı yok bu bana baktı dünyanın etrafında döndüğünü zanneden deliler..
Hiç tasvip etmiyorum ben hiçbir erkeğin ilgisini önemsemem benim için tek bir erkeğin ilgisini çekmeye uğraşmaya değer o da sevgilim olsaydı sevgilim olurdu eşim olsaydı eşim olurdu
Belki içinden geldiği gibi davranıyordur. Belki ilgiye ihtiyacı yoktur aslında. Engellerim gider ben çekmem
Benim için çabalayan beni bana aitsin diyecek bir erkek bulursam sadakatimle ilgi çekmeye çalışırım evet xjsbdj
Hiç olmayacak çünkü hahahahaha
Tam tersine zihniyetiniiu bozuldu kor oldunuz hahahaha
@gecemüzisyeni Bence öyle biri var öyle birini bekliyorum hayatıma erkek almadım elini dahi tutmadim , o yüzden birine ait olma Arzum var öyle bir erkeği bulmak istiyorum sahiplenecek kıskanacak ve her gün ona ait olduğumu hissettirecek.. dediğin gibi umutsuz değilim öyle bir erkek olduğuna inanıyorum
Çok yazık böyle bir erkeği asla farkedemeyecsksin hahahahah
Hiç sanmıyorum o kadar kendini belli ediyorsun ki gerek bile yok hahahah
Hahahahhahaa aman fazla gitmiyim hahahaha
Gidin özelden konuşun 🤔
Ne biliyorsun erkeklerin ilgisi ıcın ugrastıklarını
niye öyle dedin ki şimdi nen biraz vücudumuda katıyorum ortayaaa
Karaktersizlik ya.
Basit olduklarını.
🤌🤌
Onlar benim ilgimi ceksin. Biz secen tarafız.
😅😅😅 aslan burcu egosu mu bu 😂😂
Erkek nefreti olsa seçem taraf kelimesinin yerine uzak olsunlar derdin 😂😂
Acıyorum 🥲
Bendee
Görmüyim ya iyyyyy 🤣
Gereksiz uğraş.
İçgüdüseldir
Çoğu öyle zavallılar hepsi hahaha
Karaktersizler işte
Normal
Zavallılar
Hiçbir şey sjsjsj
İticiler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?