Ama kimseye de karışamıyosun işte 😅 sizce özgüven mi bu, yoksa ilgi açlığı mı?

Ama kimseye de karışamıyosun işte 😅 sizce özgüven mi bu, yoksa ilgi açlığı mı?

Bence birinin ilgisini çekmek için bu kadar çabalamak, kendi değerini unutmaktan başka bir şey değil. Gerçekten kendine güvenen biri, dikkat çekmek için değil; duruşuyla, tavrıyla, doğallığıyla fark edilir zaten. İlgi uğruna kendini kaybedenler, sonunda elde ettikleri şeyin sahte olduğunu çok geç anlarlar. Çünkü samimiyet, gösterişle değil; özle kazanılır...
Erkeklerin ilgisini çekmek için çabalayan kızlara kızmam, çünkü bazen o çaba, sadece sevilmek istemenin başka bir ifadesidir. İnsan fark edilmek, değer görmek ister; kimi bakışıyla, kimi sessizliğiyle anlatır bunu. Ama eğer bu uğraş, kendini kaybetmeye kadar giderse, orada sevgi yerini yalnızlığa bırakır. En çekici şey hiçbir zaman gösteriş olmamıştır; gerçekliktir. Çünkü sahicilik, bir bakışla bile kalbe dokunur.
Bu konudaki görüşler kişiden kişiye değişebilir. Bazı insanlar, erkeklerin ilgisini çekmek için uğraşan kızları özgüvenli ve sosyal becerileri yüksek olarak görürken, bazıları da bunu düşük özgüven veya onaylanma ihtiyacı olarak yorumlayabilir. Herkesin kendi yaklaşımı ve stratejisi vardır. 🌸
Bunu yapanın çevrendeki biri olması daha acı. Farkındasın ama söyleyemiyorsun da. Neden yani, maksat ne diye sorasım ne yapıyorsun diyesim o kadar var ki..
Yine de haddi aşmamak, aşırıya kaçmamak gerek. Ben en iyisi susayım.
Bazen insanlar ilgi çekmek için davranışlarına farklı bir enerji katıyorlar ama bu mutlaka ilgi açlığı demek değil. Kimi zaman bu bir özgüven göstergesi olabiliyor, bazen de sadece eğlence amaçlı yapılan davranışlar bunlar. İlgi odağı olmak isteyen kişilerin hayatına karışmaya gerek yok, herkes kendi tarzında özgür sonuçta. Sen de içinden geldiği gibi takıl, keyfine bak derim! 😊
Cevap
25Cevap
Üzülüyorum zira bunun için ekstra bir çaba sarf etmeye gerek görmemeli bir kadın 🤣
Göm göm shjs
Yok hemcinslerimi seviyorum kıyamam 🤣
Üzülüyorum diyerek fatihayi okumussun sjsjs
Ee yeter o kadar 🤣 üzülüyorum cidden ama onu dalga geçmek için demedim🤣
Hemcins sevgisi kazandı 😘🩵
Sıkıntılı durum ve anlamsız ve saçma geliyor.
Kendilerini küçük düşürüyorlar
Hiçbir şey umrumda değil bazıları okuyup kendini kurtarır bazılaroda zengin koca bulup evlenir en güzeli kendi paramı kazanıp ayaklarımın üstünde durup muhtaç kalmamak
Enneagram 2 (bariz) ya da enneagram 4 (gizliden) olan insanlar ilgi almak ister. Psikoloji ve karakterle ilgili mesele bence. Ya da çocuklukta yaşamış travmaya bağlı değişir.
Yapay olanlar zaten hemen anlaşılıyor aslında yapay olanların kendisiyle barışmak gibi sorunu oluyor, ya da aşağılık kompleksi ya da başka bir sorun. Bunu çözdükleri zaman kendine güvendikleri zaman kimsenin ilgisine ihtiyaçları olmuyor (doğal olmalı olanlar hariç mesela her evlat anne baba sevgisi ilgisi ister)
👍🏻👍🏻 ama yine de diğer insanların da öyle olmasını isterim ben. Kendi ışıklarını bulmalarını isterim bu bana daha çok güç verir qurur duyarım
Hiçbir kadın bunu kendine yapmamalı, değerinin farkında olup ona göre davranmalı, gereksiz bir çaba bana göre
Özgüven derken senceeee çok iğrenç ve mide bulandırıcı durmıyor mu böyle kızlaıd tercih eden erkek bence yüzde yüz her leyden bağımsız erkek değildir
E bir şey düşünmüyorum neticede erkeklerde kızların ilgisini çekmeye çalışıyor Bu normal bir şey yani Ben bunda pek anormal bir şey göremiyorum
Bu farklı bir durum ya çok ergence sjsj
Onlar da öyle seviyor ablası ne yaparsın
Hshfjhhjj
Karışmıyorum tabii ne halleri varsa görsünler 😄
Ne kadar kaliteli bir üye
Hemcinslerimi her zaman savunurum ama bu cidden itici geliyor bir dk erkeksiz klasa ölecek kızları gördüm mslesf
Ben onlara diyecek bir şey bulamıyorum, yazık gerçekten
Yani bu tür şeyler olabilir tabii sevdiği hoşlandığı kişi için yapıyorsa
Afhansm😅😅
Evet cok fazla kalınlığın yüz karası diyeceğim baya model var hemcinslerimde acikcasi
İtici bir durum. İlgiyi sevmek ayrı, bunun için uğraşıp saçmalamak ayrı
İlgi açlığı tamamen kendine güvenen biri ilgi çekmeye çalışmaz
İlgi açlığı diye düşünüyorum ve işte karışmıyorum hayır bana nesiii 🤧
Her erkeğin ilgisi çekilmez, ilgisini çektiğimiz de her erkek olmaktan çıkar artık 💁🏻
O kadar vasifa sahipsiniz işte daha ne 😀
Ergen kizlarda ozellikle kontrolsuz sekilde ortaya cikan bi durum😅
Ortamda fark edilsin diye en cok sesi onlarin cikar. Otobuste, dolmusta, sinemada, okulda, mahallede. Ise yeni baslamis ve yeni sevgili yapmis kizlarda da olur. Surekli kendilerini duyurmak, bana bakin demek icin yirtinirlar. Ulu irta yerlerde bagirarak cep telefonu ile veya arkadaslari ile gereksiz mevzulari, dunyanin en onemli konusu gibi şuh kahkahalar, gereksiz sitemler. maalesef boyleler - demek ki kadinlik boyle bisey. vitrin meselesi.😅
Bir şey düşünmüyorum erkeklerle onlar arasında bir konu
ilgi gorme hastaligi... Bedenlerini malzeme yapmadiklsri durumlarda anlayisla karsiliyorum. Ama bedenlerini kullananlardan nefret ediyorumm (genelde)
Evettttt
İlgi istiyordur kızçem. 💕
Evet 😄
Iğrenmiş gibi bakmaktan başka bir şey yapmıyorum
Şıtt🤫😉
Küfür etmek serbest mi?
Jsjsjss olmaz kaba söylem oluyo sitede
Bari değşe diye düşünüyorum uğraşları
Bence erkeklerin de canına minnet jzjdjs
Bundan ne şüphe
Benim ilgimi çekmek için bu kadar uğraşmasına gerek yok mesela
Kendileri bilir
Aklım birindeyken naapsan boş
Görmem
Kadınlara obje olarak bakmayın deyip kendilerini objeleştiren, ilgi delisi, arsız topluluğu
Erkekler tam da onlara layık ya 😂 onlar gibi boslar 🤣
Her kadın ilgi ister kimi bu durumu söylemleri kimi ise eylemleri aracılığı ile ifade eder ,
hepsi çok ergen bence ya pek de kale almamak lazım
Zavallı olduklarını düşünüyorum
uzaktan cok tiksindirici duruyor
Oldugum gibiyim. Başkalarına bir şey diyemem 😄
İlgi açlığı ve saçmalık
Hiç bi şey düşünmüyom ben
Erkeklerin ilgisini çekmeye çalışmayın, zaten erkeklerin ilgisini çekiyorsunuz. Manitama selamlar.
Oksijen israfı
Yazık onlara 😅
Kafasını duvara yapıştırasım geliyor
pick me diyorlardı galiba aman benden uzak dursun
amaçsız boş bir kızdır ve 1 saniye harcamam
Hiç denk gelmedim.
Aşka aşık aşkı seven aşk kadınları
Beni bulamadıklarını düşünüyorum
Sevilmek istiyor olabilirler
Eziklik
Pickkk meee. d
Uğraşarak olmaz
Aşırı itici
İlgi arsızları ya
İtici
Bayağı ve zavallıca
Kadınlar ilgiyi sever normaldir..
Zaten ilgi çekiyorsunuz
Üzülüyorum
Acıyorum
Üzülüyorum
Zavallılar..
İlgi açlığı
Doğru yoldalar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?